Arkadaslar 1 bucuk senedir erkek arkadasimla beraberiz cokk mutluyuz hayatimda ilk defa bir erkek bana bukadar deger veriyor ve nisanlanmayi seneyede evlenmeyi düsünüyoruz. Aileler tanisiyor hicbir konuda sorun yok.. Herzaman ona dügün icin para biriktirmesi gerektigini tatli dille söylüyorum fazla maas almiyor ama evlilik icin para lazim. Simdiye kadar calisti ama hicbir birikim yapmamis. Yapamiyorum maasim az gezmeye cikiyoruz su bu diyo bitio param diyo.. Sen neden hic düsünmedin madem para biriktirmeyi dedi bana :( para biriktiremediysem ikimizin sucu tek benim degil cok gezdik dedi.. Ben okuyorum sadece haftasonu calisiyorum.. Bana sende calis sende bnde calisip dugun icin kredi cekip beraber geri odeyelim dedi.. Az bir miktardan bahsetmiyor ben bu yükün altina nasil girerim.. Bir erkegin sevgilisinden bunu istemesi normalmi arkadaslar? Cevaplarinizi merakla bekliyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
Fikir verin bana arkadaslarrr
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar