Sizce haklı mı? Bir insanın güvenini tekrardan nasıl kazanabiliriz?

Merhaba fikrinize ihtiyacım var 🥺 12 Temmuz günü 5 ay konuştuğum flörtümün yanında telefonumu çıkardım snape girdim bir kaç erkek arkadaşım toplu snap atmışlardı önceden ancak o bunları görünce yanlış anladı bana özel atıldı zannetti ve konuşmayı bitirdi. Sonra ki gün de arkadaşımın düğünü vardı gitmemi istemiyordu ancak ben gittim arkadaşım kırılmasın diye fazla da kalmadım zaten onu aradım 15 Temmuz günü cevap vermedi numaramı felan sildi yine aradım bir kaç gün sonra cevap vermedi bende sildim numarasını o yüzden 1 ay geçti hesabımı açtım ama kimseyle konuşmadım gerçekten sevmiştim. Konuşma fırsatımız oldu dün ve düğüne gittiğim için hesabımı açtığım için bana kızgın hak veriyorum aslında.. Onun güvenini nasıl tekrar kazanabilirim sana güvenim kalmadı diyor ne kadar anlatsam da yanlış anladığını ama anlamıyor. ne yapmam lazım?

Sizce haklı mı? Bir insanın güvenini tekrardan nasıl kazanabiliriz?
Cevapla