Hayatta tutunabilecek hiçbirşeyi yokken insan ne yapmalı?

Merhaba yeni evliyim daha bir ay olacak 2.5 yıllık birliktelikten sonra evlendik ama çok mutsuzum eve gelir gelmez pubg oynuyor ilgilenmiyor telefon şifresini vermiyor duşa bile telefonla giriyor bugün yine en son neden diye sorup sinirlendiğimde şiddet gördüm intihar etmek istemiyorum yaşamak için değer hiçbirsey yok ama birde intihar edip daha çok günah isliyemem ailemle aram kötü hiçkimsem yok boşan bir işe gir kendine yeni bir hayat kur demek dışında başka ne önerirsiniz çünkü ailemle konuşmuyorum ama Boşanmak istediğimi duysalar beni bana bırakmazlar ve şunu anladım ki aşk evliliği değil mantık evliliği yapılmalı ben pişmanım tamam seviyor biliyorum ama sürekli benden önce tuttuğu şeyler oluyor evlilik değil şu an benim yaşadığım bunaldım yeter

Hayatta tutunabilecek hiçbirşeyi yokken insan ne yapmalı?
Cevapla