Sizce bu adam takıntılı mı yoksa gerçekten aşık mı ya da nedir bu?

Bi adam tesadüfen instada karşıma çıktı daha doğrusu yapıştı biraz mesaj kutuma, ben hep tersliyordum başlarda o usanmıyordu. Bi ösym sayfasında ona yaptığım yorumdan gelmiş ben sonradan farkettim.

Kendisi tıp okuyordu bıraktı babası kanser diye. Yani o 23lü yaşlarda Ben ise daha yeni 18 yaşımdayım. Bunu biliyor. Bir süre sonra bana sürekli aşık olduğunu söylemeye başladı ben görmeden duymadan aşık olamazsın dedim yüreğini hissettiğine olursun diyor o kadar derinden etkileyici konuşmaya başladıki bi dönüp baktım kendi halime erkekleri hep tersleyen ben onun gibi samimi olmaya başlamışım.

Birazda benim suçum sözlerinden etkilendiğimi belli ettim benden yüz buldu. Bi süre sonrada her gün günaydın mesajı atmaya başladı bende artık tersleyemedim bu saatten sonra. her saat halimi hatrımı soruyor gece iyi geceler dileyene kadar.

Sizce bu nedir ne yapmam gerekiyor sonum kötü olur mu eğer kanarsam

Sizce bu adam takıntılı mı yoksa gerçekten aşık mı ya da nedir bu?
Cevapla