Bi adam tesadüfen instada karşıma çıktı daha doğrusu yapıştı biraz mesaj kutuma, ben hep tersliyordum başlarda o usanmıyordu. Bi ösym sayfasında ona yaptığım yorumdan gelmiş ben sonradan farkettim.
Kendisi tıp okuyordu bıraktı babası kanser diye. Yani o 23lü yaşlarda Ben ise daha yeni 18 yaşımdayım. Bunu biliyor. Bir süre sonra bana sürekli aşık olduğunu söylemeye başladı ben görmeden duymadan aşık olamazsın dedim yüreğini hissettiğine olursun diyor o kadar derinden etkileyici konuşmaya başladıki bi dönüp baktım kendi halime erkekleri hep tersleyen ben onun gibi samimi olmaya başlamışım.
Birazda benim suçum sözlerinden etkilendiğimi belli ettim benden yüz buldu. Bi süre sonrada her gün günaydın mesajı atmaya başladı bende artık tersleyemedim bu saatten sonra. her saat halimi hatrımı soruyor gece iyi geceler dileyene kadar.
Sizce bu nedir ne yapmam gerekiyor sonum kötü olur mu eğer kanarsam
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
ilk defa sevgilin olacak sanırım bunlar normal şeyler
Hayır ilk defa olmayacak yani bu zamana kadar yapmadım ben bu zamanalrda sevgilim olsun istemiyorum. Ki sevgili de olmadık. Normal şeyler değil bence sürekli iltifat ediyor romantik konuşuyor etkilendiğim sözleri oluyor ama inanamam biri görmeden duymadan aşık olamaz. O yüzden güvenmediğimden foto atmıyorum ne de ses
fotonu atsan ne yapacak sesini atsan ne yapacak çoğu erkek tavlamak için böyle yapar inanıyormuş gibi yap geç ayrıca çocuk aşık olmuş değil sadece senden hoşlanmış beğenmiş olabilir
Bi ara çok sıkıntılıydı günü, bende teselli etmek için gönlünü ferah tut dedim o da tutarım gönlümde de kalbimde de sen varsın dedi. İnanıyormuş gibi yapıyorum bazen arkadaşlarım uyarıyor beni. Bilemiyorum sabatan geceye kadar konuşması halimi hatrımı sorması... Çok karıştırıyor kafamı
ya bu kadar takılma evlenecek halin yok sonuçta ve tanımadan bilemezsin baktın cidden takıntılı biri yol verirsin ama önce tanı yani hoşuna gitmedi mi bas engeli geç anı yaşa biraz
Peki öyle yapacağım inanmamaya dikkat edip bakalım sonu nasıl olacak
Kadınlar ilk başlarda neden tersliyor. Kolay kadın demesinler diyemi?
Güven sorunum var
Nasıl güveneyim tanımadığım adam nerdesin diye soruyor bi de cevap mı vericem
Bu bütün insanların ortak sorunu zaten.
Evet
İlişki yaşamakta istiyorsunuz güvenmektente korkuyorsunuz.
Yani yarı yarıya doğru dediğin. Aslında güvenmediğimddn ilişki yapmaktan çok korkuyorum
Bişeyler yaşanacaksa yaşanıyor. Bazen sen bile engel olmazsın. Yaşanılacaklara
Korkun ne mesela yarı yolda bırakılmakmı
Hayır çoğu şey bizim elimizde
Sen bir kadınsın sonuçta mutlaka günün birinde yaşanacak öyle veya böyle. Hayatın boyunca tek yaşayamazsın seninde duyguların var
Kendine prangalar vurursan hayatta hep mutsuz olursun. Hayat seni hep mutsuz eder
Onun için fazlasına kaçmadan ufak'tan yola çıkmalısın
Birine kanıp kendimi kötü hissedip mutsuz yaşamaktansa ömür boyu yalnız yaşamayı tercih ederim
Korkum tek bir şey değil bir sürü şey. En başta ya gerçek değilse kandırmacaysa aşk dediği
Yanlış düşünüyorsun. Ömür boyu yalnızlık falan. Sen bekar bir kızsın Sen deneme yanılma yönetimi diye bişey duymadınmı
İlişki zaten 1haftada belli eder kendini yürüyüp yürümeyeceğini
Kardeşim bu kadar verici olmayın
Nasıl yani