Eşim kahvaltıdan sonra benimle ilgilenmek yerine gözünü telefondan ayırmıyor. Çok sinirim bozuluyor, haksız mıyım?

Arkadaşlar yeni evliyim, eşim sabahları erkenden uyanıp işe gidiyor bende uyanıyorum kahvaltı falan hazırlıyorum beraber yapıyoruz. Kahvaltıyı yapar yapmaz koltuğa uzanıyor ve telefonu eline alıyor. Yanına gidiyorum koltukta, az ilgilensin istiyorum benimle öpüyorum falan oda karşılık veriyor ama gözünü telefondan ayırmıyor, bişeyler izlemeye devam ediyor. Çok sinirim bozuluyor ya. Haksız mıyım? Bi 10 yıllık evli olsak neyse diyeceğim de yok yani. Bugün tekrar uyardım senle de ilgileniyorum az bi sosyal medyada takılıyorum beni niye böyle daralıyorsun diyor. Abarttığımı düşünmüyorum ama yine de bir dış göze ihtiyacım var.

Eşim kahvaltıdan sonra benimle ilgilenmek yerine gözünü telefondan ayırmıyor. Çok sinirim bozuluyor, haksız mıyım?
Cevapla