Aşırı güvensizlik var asla kimse sadık kalamaz düşüncesi nasıl geçer?

Kafamda olur olmadık senaryolar kuruyorum asla birinin sadakatine inanmıyorum eskiden aldatıldım tamam herkes aldatılıyo ama bendeki bu güvensizlik çok fazla ben bile rahatsızım düzelmiyo galiba hep böyle olucam kafa olarak beni çok yoruyo bu durum

Aşırı güvensizlik var asla kimse sadık kalamaz düşüncesi nasıl geçer?
Cevapla