Çok kötü bir date geçirdim. Buluştuktan yarım saat sonra kavga var diye kalktı gitti. Ne yapmalıyım?

Evet uzakta yaşayan bir exim vardi buluşmak istedi dedim okey onun icin bi gün uymadm uyanamam diye neyse buluştuk yanimda yarim saat durdu :D arkadaşlari aradi KSKSKSKZKKZKZKZKZ kavga var gel diye dedi kalk gidiyoruz dedim gitme dedi 10 yillik arkadaşım dedim gitme israr ettim gidicem dedi ben de dedim iyi git ben de arkadasimla buluşurum gitti gittiğinde aradi bi kaç kere özür diledi bi kaç saate gelicem vs gelme gerek yok dedim görüldü attim sonra bana intten aldigi hediyeyi iptal etmis sndnxkdncjcnnc ya sen benim icin mi geldin arkadaslarin icin mi ya? Sinirden agladim resmen.
Çok kötü bir date geçirdim. Buluştuktan yarım saat sonra kavga var diye kalktı gitti. Ne yapmalıyım?
Cevapla