İlk buluşmadan sonra engelledi, aşırı kötü hissediyorum. Bu durumla nasıl başa çıkarım?

Aşırı kötü hissediyorum. Sokağa çıkasım, aynaya bakasım yok. Bir önerisi olan var mı

İlk buluşmadan sonra engelledi, aşırı kötü hissediyorum. Bu durumla nasıl başa çıkarım?
Cevapla