Dolduruşa geldim ve kaba konuşup ilişkiyi bitirdim. Ne yapmalıyım?

Sevgilim bana bir ortak arkadaşımızla işbirliği yapıp kendisine güvenip güvenmediğimi test etti. Çünkü ben ona "kimseye tamamen inanmam" diyerek çok iddiali konuşmuştum. O da bana "seninle aramızın kötü olduğu bir zaman ortak arkadaşımız sana benim hakkımda kötü şeyler söylese direkt inanırsın" dedi. Son zamanlarda da ilgisizdi. Mesajlarıma bile saatler sonra cevap verirdi. Günlerdir mutsuzdum. Ortak arkadaşımızı aradım. Bana onun, beni aldatmayı planladığını söyledi. Ben de çok sinirlendim. Erkek arkadaşıma bu durumdan bahsetmedim ama baya kaba konuştum. Bana "kimsenin sana vermediği değer sana ben vermişimdir belki" dedi. Yine de küçümser konuşmaya devam ettim. WhatsApp plus'tan mesajımın iletildi modunu kapatmış, yani engellemiş gibi göstermek istemiş beni ama onu çevrimiçi gördüğümde anladım engellemediğini. Ortak arkadaşımız bizi buluşturabileceğini söyledi ama istemedim kapattım o konuyu dedim. Zaten ortak arkadaşımıza da güvenim yok. Geçen gün de kedimin fotoğrafını paylaşmıştım, ertesi gün de o kedi fotoğrafı paylaştı. Dün paylaştığım hikayeye ise bakmadı bile, ortak arkadaşımız bakmış. Takip ettiği kişi sayısı da artmış. Üzülüyorum, ne yapmalıyım? Çok özledim onu. Mesajlar da böyle:

Dolduruşa geldim ve kaba konuşup ilişkiyi bitirdim. Ne yapmalıyım?
Dolduruşa geldim ve kaba konuşup ilişkiyi bitirdim. Ne yapmalıyım?
Dolduruşa geldim ve kaba konuşup ilişkiyi bitirdim. Ne yapmalıyım?
Dolduruşa geldim ve kaba konuşup ilişkiyi bitirdim. Ne yapmalıyım?
Dolduruşa geldim ve kaba konuşup ilişkiyi bitirdim. Ne yapmalıyım?
Dolduruşa geldim ve kaba konuşup ilişkiyi bitirdim. Ne yapmalıyım?
Cevapla