Ayrılık kararı aldığım ve uyguladığım eski sevgilime (artık eski) uzunca bir mesaj yazdım sonrasında ne gerek vardı ki dedim. Ayrılırken uzun mesaj yazmak mı iyidir yoksa kısa mı?
Çok canımı yaktı çünkü benim bende içimde kalacağına herşeyi söyleyim öyle bitsin istedim. Sonra engelledim tabi. Ulaşabileceği yerler vardı ama çok üstüne düşmedi. Sanırım oda bu sonu bekliyordu. Şimdi tek isteğim istikrarlı ve onurlu bir şekilde bu verdiğim kararın arkasında durabilmek!
Çok canımı yaktı çünkü benim bende içimde kalacağına herşeyi söyleyim öyle bitsin istedim. Sonra engelledim tabi. Ulaşabileceği yerler vardı ama çok üstüne düşmedi. Sanırım oda bu sonu bekliyordu. Şimdi tek isteğim istikrarlı ve onurlu bir şekilde bu verdiğim kararın arkasında durabilmek!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer