Ayrılık mesajının uzun olması mı makbuldür yoksa kısa mı?

Ayrılık kararı aldığım ve uyguladığım eski sevgilime (artık eski) uzunca bir mesaj yazdım sonrasında ne gerek vardı ki dedim. Ayrılırken uzun mesaj yazmak mı iyidir yoksa kısa mı?
Çok canımı yaktı çünkü benim bende içimde kalacağına herşeyi söyleyim öyle bitsin istedim. Sonra engelledim tabi. Ulaşabileceği yerler vardı ama çok üstüne düşmedi. Sanırım oda bu sonu bekliyordu. Şimdi tek isteğim istikrarlı ve onurlu bir şekilde bu verdiğim kararın arkasında durabilmek!
Ayrılık mesajının uzun olması mı makbuldür yoksa kısa mı?
Cevapla