Ayrılmak ıçın uzun anlamlı bır mesaj mı atmalıyım yoksa kısa net bır mesaj mı atmalıyım?

Sevgilimden severek ayrılacağım bana karşı ilgisiz davrandığı için sizce uzun anlamlı bir mesaj mı atmalıyım yoksa kısa umursamaz bir meaj mı uzun mesaj yazarsam gözünde küçük düşer miyim sizce lütfen yardım :(
Ayrılmak ıçın uzun anlamlı bır mesaj mı atmalıyım yoksa kısa net bır mesaj mı atmalıyım?
Cevapla