Eski sevgilimle barışmak istedim ama hislerim yok zamanla olur dedi sizce olur mu?

Hislerim ilk gün ki gibi değil zamanla olur olursa dedi dedim ya olmazsa yemin ederim onu bende bilmiyorum kendimi bilsem derim dedi ama zamanla olur dedi o yüzden bende dedim yılbaşına kadar konuşalım yıl başı günü sana sorarım olursa olur sevgili olarak gireriz yeni yıla olmazsa iki yabancı dedim sizce olur mu hisleri ya da neler yapmam lazım hisleri olsun diye

Eski sevgilimle barışmak istedim ama hislerim yok zamanla olur dedi sizce olur mu?
Cevapla