Boşanma sürecine girince biriyle birlikte olsam sorun olur mu?

Ben boşanmak için avukat tuttum fakat adliyeler kapalı olduğu için daha boşanamadım fakat bir süredir eşimden ayrıyız onu asla aldatmadım yanlış anlamayın ben şimdi biriyle otelde kalsam bu mahkemede bana sorun olur mu sonucta aylardır ayrıyız
Güncellemeler
+1 yıl
Zaten şehir dışında kalacağız yani yakalanmayız ama yine de kendimi riske atmak istemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşımın kimliğiyle giriş yapsam oteller sorun çıkartır mı
Boşanma sürecine girince biriyle birlikte olsam sorun olur mu?
Cevapla