Can sıkıntısı tamamen onun yüzünden ayrıldık zaten yalanlar soledigu için bn goy goyuna yazmak istiom canım sıkıldı o zaman 19 yaşındaydım çocuktum yani
Güncellemeler
+1 yıl
Aynı iş yerinde çalışıyorduk video çekmiştik ofisin videolar önüme çıktı aklıma geldin derim
2 sene önceki eski sevgilime mesaj mi atsam naber çocukluk aşkım diye?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yani adamın aklına neler gelir
Neler gelirki
Niyetini yanlış anlayabilir
Neden ki yanlış anlasa ne anlayacak sanki bn izin vermedigim sürece yani
Yani boş hayallere kapılabilir bir süre :D
Kapılsin daha iyi o daha beni kaptırmıştı hayallere zhhshz
Olmazmi
Olur nasıl istersen siz kadınların ne düşündüğünü anlamak için prof. olmak yeterli değil :D
Hshdhd vlla can sıkıntısı geri barışma amacı yok 😄
yani benimde canım sıkılıyor ama gidip eski sevgilime yazmam yani hiç bir kuvvet yazdıramaz :D
Hahahaha
Heyecan olsun biraz diye yazmayı düşünüyorum bir yandan da yazma boş ver ne gerek var diom
Kendine yalan söylüyorsun gibi geliyor yani buradan bakınca öyle gibi gibi biraz özlemiş olabilir misin onunla konuşmayı falan :D
Hayır da boşluktaym galiba gsbdjf
. Ama küfür ettim baya ayrılırken beddua falan gjgjfhf
Hak ettiyse sorun yok :D
Etti tabi etmezmi sjxjxjxjxd
Mesaj Gel yavrum Ne yapıyorsun de
Hahshshzd
Nihahaha nihaha Nihahaha niho niho niho niho
Ben çok güzel gülerim Hahaha hihihi ho ho ho
Nerden çıktı bu libido yüksekliği mi
Yok yahu canım sıkıldı
Çok sacms 2 sene sonra
Aynı iş yerinde çalışıyorduk video çekmiştik ofisin derim o videolar önüme çıktı aklıma geldin
Kötü bahane
Niye
Yatıyor muydunuz dürüst ol
O zamanlar evt sevgiliykn
tamam yine istediğini şanar şu an csr mi yattığın kimse fb sevgili vs
Hâlâ çocuksun
Niye ki
Ekle
Nedenb
Konuşcaz
seks olur sonunda
Ben izin vermedigim sürece hiç bı seu olmaz
tecavüz eder demedim zaten. seks olur dedim.
😄😄😄
senin de isteğin var belli ki :P
Yokk
azıcıkkk :P