2 sene önceki eski sevgilime mesaj mi atsam naber çocukluk aşkım diye?

Can sıkıntısı tamamen onun yüzünden ayrıldık zaten yalanlar soledigu için bn goy goyuna yazmak istiom canım sıkıldı o zaman 19 yaşındaydım çocuktum yani
Güncellemeler
+1 yıl
Aynı iş yerinde çalışıyorduk video çekmiştik ofisin videolar önüme çıktı aklıma geldin derim
2 sene önceki eski sevgilime mesaj mi atsam naber çocukluk aşkım diye?
Cevapla