Arkadaş olarak konuştuğum erkekler neden bi süre sonra yazmayı kesiyo detayı da okursanız sevinirim?

normalde sosyal medyada mesajlara pek cevap vermem. Nadiren tanışıp arkadaş olduğum erkekler oluyo. Ama ben başkasını sevdiğim için en baştan belirtiyorum baba ters cünkü aklımda biri varken başkasıyla flört etmek. En başından bunu belirtiyorum kabul ediyolar flört ederek değil normal arkadaşça konuşuyoruz. Yakın arkadaş gibi oluyoruz uzun süre konuşuyoruz yeri geliyo geyik yapıyoruz yeri geliyo dertleşiyoruz sürekli konuşuyoruz. Sonra bi anda kesiyolar yazmayı 3 kişi oldu böyle hepsi aynı şeyi yaptı neden olabilir? Hepsi de sürekli cok komik cok kafa olduğumu aşırı eğlenceli olduğumu falan söylüyolar benden sıkıldıklarını da düşünmüyorum. Böyle arkadaş olmuşken niye bi anda yazmayı keser bi erkek

Arkadaş olarak konuştuğum erkekler neden bi süre sonra yazmayı kesiyo detayı da okursanız sevinirim?
Cevapla