Buradaki erkekler niye böyle ya? Bu şekilde davranarak ne geçmiş ellerine merak ediyorum? Yazsa ne olur yazmasa ne olur anlayamadım?

Arada girip iki lak lak yapıp 1 2 günde bir mesaj atıp konuşmalik birileri olamıyor haliyle böleleri olunca. Pompalar ssniyorki hepimiz öyleyiz bu sefer. Garip yani aylardır nelerini gördüm tuhaf bir yer ama eğlencelide gerçekten. Memnunum ama bole yapmasalar çok iyi olacak erkkeler. Biride gelll demiş öyle üslup mu olur ya. Gell🙄.. Kız gelmem dese eleman gelsene ulan diyecek gibime geldi

Buradaki erkekler niye böyle ya? Bu şekilde davranarak ne geçmiş ellerine merak ediyorum? Yazsa ne olur yazmasa ne olur anlayamadım?
Buradaki erkekler niye böyle ya? Bu şekilde davranarak ne geçmiş ellerine merak ediyorum? Yazsa ne olur yazmasa ne olur anlayamadım?
Buradaki erkekler niye böyle ya? Bu şekilde davranarak ne geçmiş ellerine merak ediyorum? Yazsa ne olur yazmasa ne olur anlayamadım?
Buradaki erkekler niye böyle ya? Bu şekilde davranarak ne geçmiş ellerine merak ediyorum? Yazsa ne olur yazmasa ne olur anlayamadım?
Buradaki erkekler niye böyle ya? Bu şekilde davranarak ne geçmiş ellerine merak ediyorum? Yazsa ne olur yazmasa ne olur anlayamadım?
Güncellemeler
+1 yıl
Pempeler
Güncellemeler
+1 yıl
Pembeler mk pembeler
Buradaki erkekler niye böyle ya? Bu şekilde davranarak ne geçmiş ellerine merak ediyorum? Yazsa ne olur yazmasa ne olur anlayamadım?
Cevapla