Hamileyim ve eşimle küsüz aynı evin içinde 4 gündür konuşmuyoruz, kim haklı?

Arkadaşlar ben öyle çok kısıtlayan bir insan zaten hiç değilim haftada üç gün gidiyor arkadaşlarıyla buluşuyor akşam iş çıkışı diyorum bunalmasın etmesin. Ama 2 saat yetmiyor gecenin Yarısı geliyor sonra diyorum bu kadar geç gelme zaten işten dokuzda çıkıyorum diyor bunun haricinde benimle olduğu günlerde de biraz vakit geçiriyoruz ben bir gideyim çay içeyim çocuklarla diyor gene gitmek istiyor önceden kaç defa konuştum tartıştık barıştık hep ben ilk adım atıyordum ama bu sefer gerçekten yetti dört gündür birbirimizle aynı evin içinde konuşmuyoruz yemeğini veriyorum bu kadar ve bir adım bile atmadı dört gündür ve üstelik hamileyim şurada doğuma 40 gün kaldı büyük konuşmak istemiyorum ama bu 40 günde bir adım atması tek adım bile atmayı Düşünmüyorum ya gerçekten sizce gerçekten kim haklı

Güncellemeler
+1 yıl
Her kontrole girtiğimde hersey çoK güzeldi hiç bi sıkıntı gözükmüyordu. Bu gün ani şekilde erken doğum yaptım bu sitresten olabilir mi
Hamileyim ve eşimle küsüz aynı evin içinde 4 gündür konuşmuyoruz, kim haklı?
Cevapla