Eşim iş için başka şehire gitti 2-3 ay yoktu bende bir cahillik ettim evli olduğumu bilen bir kadın eşinde yokmuş gel görüşelimde falan filan dedi 1 haftadır karıyla takılıyodum.
Neyse bi kafedeydik böyle karı üzerime yatık hafiften bayaa samimi bir şekilde, kaynanam geçti kafenin önünden bayaa bakıştık göz göze falan geldik ben beynimden vurulmuşa döndüm kızardım bozardım bayaa böyle kafamı bile çeviremedim sonra kaynanam geçti gitti.
Neyse ben yanımda ki karıya dedim kaynanam gördü bizi sıçtın hayatımın içine vs vs tartıştık yüzsüz bana gülerek en son boşanınca yazarsın dedi. Neyse işte burası önemli değil her yerden engelledim vs
Yok 1 hafta geçti karımı arıyorum canım cicim normal sohbet muhabbet kaynanam bişey demedi mi? ( kaynanamı aramaya korkuyorum bu arada )
Ya da beni tanımadı mı o kadının yanında?
Bunu nasıl doğrulayabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
ilk arayan en suçludur kaynananın aramasını bekle eşinede ekstra ilgi ve ilgisizlik gösterme baktın söylemiş inkardan başka çaren yok dostum :)
Değil mi o ben değildim falan der yardırırım ama acabe kafeyle falan görüşsem mi bu ayki görüntüleri sildirtmek için? kameraya falan baksalar biber sürerim
abicim acemi çapkınsın belli ki üstüne gitme eşin kafasına göre gidip kafeden görüntü mü alcak sana bir şey demeden önce olayın ciddiyetini bir kavra sana gelip laf yapmadan kafeye gitmez
Ama içim içimi yiyor arkamda iz bıraktım gibi hissediyorum kafede görüntü olmasa ölümüne yalan söylerim ama böyle güvenli hissetmiyorum
arkanda iz bırakmamak için sence de yakın bir muhit yerine tanıdıklarının daha az olduğu yerler isminin doğru olmadığı işinin gerçek olmadığı bir kurgu seçmen gerekmez miydi, panik hata yaptırır sakin ol kaynanan seni düşünse gider söyler kızını düşündüğü için içine atıp senden gelecek tepkiyi bekler sakin ol başka çaren yok yoksa tekrar hata yapıcaksın bence
Kaynanam normalde dışarı çıkan birisi bile değil ama kader işte olunca olunca acemilik ettim :/
popo kısmetten çıkmışsa y... rrk fizandan gelirmiş :)
hiç bozuntuya verme. hatta sendin derse de inkaar et.
Kafeye gidip görüntülere bakarlarsa sı*tım , ölümüne inkar edicem elbette ama bu belirsizlik beni yaşlandırıyor , söyledi mi söylemedi mi ne zaman söylicek falan
eeee yazın yediğin hurmalar kışın g*tünü tırmalar demişler. herşeyin bedeli var dua et de sadece beliriszlik endişesiyle yırtasın. görüntlere falan bakmazlar merak etme. belkide kaynanan seni tanıdı ama evliliğinize zarar gelmesin diye ses etmiyor. o yüzden doğal davran renk verme
Bence kaynanani aramayi falan es gec bosan kadindan 😊🤙🏻
Ne bosancam be seviyorum ben bi kere karımı
Kaynanı ara anne nasılsın falan nasıl davranıyor sana ona bak ordan bir pay çıkarırsın bence
Korkuyorum ya
Bence korkma sor zaten öyle bişey olsa direk seni aramazmıydı?
Belki kadın benzettim ala ala benim damat olamaz der ben ararım aklındaki şüphe onaylanmış olur? kendi ayağıma sıkmak istemiyorum
Sen şimdi ayvayı yemedin mi merak etme çıkar kokusu
Nah çıkar eğer kafeden görüntüleri falan sildirebilirsem bu ayki , ölümüne inkar ederim. Yani inş çıkmaz ben karımı seviyorum
Seviyorsun neden bunu yaptın sevdiğin kadar sadık ol
2 - 3 ay yok diyorum şeytan her gece kulağıma fısıldadı yaptım bi hata bunun sonucunda yuvam mı dağılsın?
Esin sana aynısını yapsa yikmistin ortalığı
O başka bu başka yaptım ufak bir çapkınlık olur böyle şeyler