Yapmayacağını bildiğim halde kafamda kurduklarım yüzünden sevgilimi çok kırdım ne yapabilirim?

Arkadaşlar merhaba 9 aylık bir ilişkim var bu ilişkinin son 2 ayı uzaktan geçti memleketine gittiği için görüşemedik ve gittiği yerde çok fazla ailevi problemleri olduğu için çok konuşamıyorduk ve kendi psikolojiside çok iyi değildi bir gün ikimizinde ortak bir arkadaşıyla konuşuyordum ve bana dediki beni geçen aradı ve uzun zamandır hep aynı şeyleri konuştuğumuz için sıkıldım ve 9 ay kim kiminle çıkar gibi bir söz söylemiş bende bunu duyunca yıkıldım ve o sıra aklıma gelen her şeyi dedim kesin birini buldu o yüzden sıkıldı kesin şöyle yaptı böyle yaptı dedim ama daha sonradan arkadaşımız beni sakinleştirip öyle yapmamıştır buraya gelince konuşursunuz dedi bende tamam dedim ve onun gelmesine bekleyene dek konuyu açmadım bir kaç gün önce geldi ortak arkadaşımızda benim o gece ona ne dediysem hepsini ona söylemiş ve onun beni aldattığını düşünmem onu kırmış bende dedimki bende senin 9 ay kim kiminle çıkar lafına kırıldığımı söyledim o da dediki o an şakasına öylesine gülerek demiştim dedi ve ben böyle durumda bile senin aldatacağını düşünmezdim falan dedi şu anda konuşuyoruz ama aramızda bir soğukluk var ve sürekli gönlünü almamı bekliyor ne yapmalıyım sizce bu ilişki böyle sağlıklı yürür mü artık ve her zaman haklıyım psikolojisine giriyor hiç anlayışla yaklaşmıyor

Yapmayacağını bildiğim halde kafamda kurduklarım yüzünden sevgilimi çok kırdım ne yapabilirim?
Cevapla