Eşim benimle asla ilgilenmiyor. Eşimi aldatmam normal olmaz mı bu durumda?

Eşimle 1 yıllık evliyiz kendisi lise arkadaşım. Çok sosyal olmayan biri. İlk sevgilisi de bendim zaten. Benimle şu an asla ilgilenmiyor her davranışı sahte geliyor resmen bir robotla yaşıyor gibi hissediyorum. Zorla sevgi sözcükleri söyletiyorum düşündükçe ağlayasım geliyor. Hep mi böyleydi diye soracak olursanız evet hep böyleydi ama en azından birlikte yaptığımız aktiviteler vs oluyordu çok da batmıyordu. Beni aldatıyor mu vs diye düşündüm ama evden çalışıyor herhangi bi geç gelme vs durumu olmuyor evden hatta odasından nadiren çıkıyor artık çok üzülüyorum ağladım böyle yapacaksan boşanalım diyorum ne boşanması naptım ki boşanmayalım yok diyor😥Şimdi bu durumda benim bu adamı aldatsam terketsem normal olmaz mı nolur söyleyin. İlk günki gibi seviyorum ama karşılığını alamayınca kahroluyorum her gün💔

Eşim benimle asla ilgilenmiyor. Eşimi aldatmam normal olmaz mı bu durumda?
Cevapla