Birinden hoşlanınca çok abuk subuk dikkat çekmeye çalışıyorum halbuki normalde havalı da bir insanım neden böyle aptallaşıyorum?

Tüm havam sönüyor resmen... hoşlanırken de havalı kalabilmeyi geçtim en azından normal (abuk subuk olmayan) biri olarak kalabilmek mümkün mü

Birinden hoşlanınca çok abuk subuk dikkat çekmeye çalışıyorum halbuki normalde havalı da bir insanım neden böyle aptallaşıyorum?
Cevapla