Gerçekten artık normal biri olmak istiyorum bana yanlız ve değersiz hisettiriyor bitık
Hatta flörttwn öteye geçemiyorum ben
Gerçekten artık normal biri olmak istiyorum bana yanlız ve değersiz hisettiriyor bitık
Hatta flörttwn öteye geçemiyorum ben
Ne istediğinizi bilmeniz gerekiyor ve geleceğe dair hayaller kurmanız lazım.. size eş olacak insan aynı zamanda yoldaş dost ve arkadaş gibi olmalı bunu da unutmayın... sıkılmamak için çok görüşmeyin mesela mesafe ve özlem girsin araya..
Şöyle ki beğenildiğimi hisetmek hoşuma gidiyor
Olabilir tabiki beğenilmek sevilmek güzel duygular.. ancak fikriniz değişecek gelecek de olacak ve düşünmelisiniz.. ayrıca beğenilmek nefsinizi de harlar sürekli birinden birine koşarsıniz.. bence akliniz ve mantığınız ile karar vererek doğru insanı bulmaya çalışın derim ben.
Cevap
7Cevap
flört evreji çok güzel be bende ondan sonrası güzel gelmiyo önüne sevdiğin cidden sevdiğin offff aşığım dediğin birisi çıkmamış olabilir sen farketmemiş olblrsn
Flört bile olamıyorum o da uzun sürmüyor
Genelde de bu sanalda oluyor ama reelde de aynı ya
eeeeee bacım doğru kişiyi bulamamışsın sen herhalde galiba sanırsam
Evet aynen (
Hastalık, tedavi ol, kimseyi üzmeye hakkın olduğunu sanmıyorum.
Kimseyi değil kendimi üzüyorum
Kendin için tedavi ol o zaman
O bende de var ya arı gibiyim çiçekten çiçeğe konmalıyım
En güzelini yapıyorsun aksi takdirde insan kendini çok toksik iliskilerde buluyor örneği kendimim iyileşmeye çalışıyorum başarıncaa inann bende senin gibi o eskiden olduğu gibi flortoz yapima dönücem
Bizimde oyle huyumuz var o yuzden sevgililerime bu durumu anlatirim fb tarzi takiliriz
Bence değil canın sıkılıyor farklı kişilerle tanışmak istiyorsun
Çalı kuşu gibi olmuşsun
Gel deniyelim her sazdan tel çalarım
En iyisini yapıyorsun
Kötü evet
Ben de öyle olmak isterdim
Bende öyleyim, artık insanlara güvenmiyorum
Hızlanmak istiyorsun sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?