Kız arkadaşımla 1.5 yıldır beraberiz, bugün onun doğum günü ve akşamından onun evine çiçek yolladım sürpriz bir şekilde, ardından 12 de doğum gününü kutladım ve konuştuk, sonrasında o 1.30 saat arkadaşları ile oturdu ve hadi nerdesin gel dediğimde ise biraz tripli bir şekilde hemen sinirlenmeye başladı işte "çok anlayışsızsın, çok bunaltıyorsun beni" ve 2 gün önce ayrılmıştık yapma dediğim şeyi 100 defa yapmıştı ve bende sabrım taşmıştı oda ayrılmıştı, neyse işte o yüzden az önce "keşke affetmeseydim seni" dedi bana, tabii bu laflar artık onun ağzına yuva yaptı "tek sen değilsin hayatımın merkezinde olan kendi arkadaşlarım ailemde var" dedi bana... Size yemin ediyorum ona vermek istediğim sadece fazlasıyla ilgi, hiç bir kötü amacım yok, ama o bunu şımartılma olarak anladı sanıyorsam...
Bu laflar çok zoruma gitti artık sanıyorsam beni hayatında bunaltan bir hiç olarak görüyor sürekli benim iyi niyetimi yanlış anlıyor, benimde çok zoruma gitti tabii...
Benim ne yapmam lazım arkadaşlar nasıl kendimin biraz değerli olduğunu ona gösterebilirim? Biraz gerçekten değerimi anlasın istiyorum. Bunu nasıl başarabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer