SEVGİLİMİ SANKİ ÇOK HAVALANDIRDIM KENDİMİ BANA DEĞERSİZ HİSSETTİRİYOR?

Kız arkadaşımla 1.5 yıldır beraberiz, bugün onun doğum günü ve akşamından onun evine çiçek yolladım sürpriz bir şekilde, ardından 12 de doğum gününü kutladım ve konuştuk, sonrasında o 1.30 saat arkadaşları ile oturdu ve hadi nerdesin gel dediğimde ise biraz tripli bir şekilde hemen sinirlenmeye başladı işte "çok anlayışsızsın, çok bunaltıyorsun beni" ve 2 gün önce ayrılmıştık yapma dediğim şeyi 100 defa yapmıştı ve bende sabrım taşmıştı oda ayrılmıştı, neyse işte o yüzden az önce "keşke affetmeseydim seni" dedi bana, tabii bu laflar artık onun ağzına yuva yaptı "tek sen değilsin hayatımın merkezinde olan kendi arkadaşlarım ailemde var" dedi bana... Size yemin ediyorum ona vermek istediğim sadece fazlasıyla ilgi, hiç bir kötü amacım yok, ama o bunu şımartılma olarak anladı sanıyorsam...

Bu laflar çok zoruma gitti artık sanıyorsam beni hayatında bunaltan bir hiç olarak görüyor sürekli benim iyi niyetimi yanlış anlıyor, benimde çok zoruma gitti tabii...

Benim ne yapmam lazım arkadaşlar nasıl kendimin biraz değerli olduğunu ona gösterebilirim? Biraz gerçekten değerimi anlasın istiyorum. Bunu nasıl başarabilirim?

Güncellemeler
+1 yıl
@kızlarbiradımöne
SEVGİLİMİ SANKİ ÇOK HAVALANDIRDIM KENDİMİ BANA DEĞERSİZ HİSSETTİRİYOR?
Cevapla