Kötü ayrılmadınız ama bayadır konuşmuyorsunuz.
Kötü durumdayım şu an sadece onu arayıp sesini duymak istiyorum
Kötü ayrılmadınız ama bayadır konuşmuyorsunuz.
Kötü durumdayım şu an sadece onu arayıp sesini duymak istiyorum
Sebebine bakarım ama kimseye dememek lazım senle konuşmam diye elbet işi düşüyor çünkü muhtaç kalıyor anlayıp dinlerim bisey demem herhalde
Cevap
9Cevap
sadece ses duymak yetmez iyi ayrılmışsak iyi şekilde devam etmekse niyet olur yok değilse sıkıntı
Ne niyeti
yine aynı şekilde olursa yine ayrılırsin diyorum sadece ses için aranmaz onu demek istedim
Peki
Yani ben olsam saatlercede konusurum sorun yok icini doksun sonucta ikimizinde birbirne bi zarari olmaz en azindan ici rahatlar bi
İlk seni araması ne hissettirir
Sohbet eder teselli ederim sonuçta paylaşımlarımız olmuştur
Acır mısın bağlanır mısın
Acımak değil bu sonuçta bişeyler yaşamış olduğun biri ve belkide zamanında birbirinin omuzunda teselli bulmuşsunuzdur bu normal şeyler acımak ya da bağlanmak değil arkadaşça şeyler
Eski sevgilime yapmıştım bir kere baya kötüydüm tekrar sev olmuştuk sonra
Eğer seviyor ise konusmzdim çünkü konur isem tekrar umutlandırdı umut da fukaranın ekmegidir
Ne kadar zaman
2 ay olcak
Üzülürdüm. Merak ederdim.
Boşlukta kalmış diye düşünürüm
Arama ne arıyorsun, zora düşünce mi aklına geldi
O kıymet bilmedi kendisi itiraf etti de
Ara o zaman
Adın ne
Sen kimi arıyorsun
Adını söylersen seni arıyor olabilirm
Sanmıyorum sen yine baş harfini söyle
S harfi senin
Maalesef
Senin baş harfin ne
M
İstersen dertleşelim
Saol
Beklerim
Derdim yok ki sadece özlüyorum
Anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?