Asker diye birini reddettim haksız mıyım? Ama gözlerinde o yıkılışı görünce çok üzüldüm?

Arkadaş ortamında konuşuyorduk arkadaşları da biliyordu sanırım benden hoşlandığını konuyu ısrarla benim aşk hayatıma getirdiler. Asker biriyle olur musun doğru söyle dedi bende dürüst oldum. Olamam benden uzak olmasını ölüm ihtimalini kaldıramam dedim. Gözlerindeki yıkılışı gördüm yaa o an çok üzüldüm pişmanlıktan mı bilmiyorum ama ondan biraz etkilendim ama gerçek bu asker biriyle olabilecek kadar yürekli değilim. Sizce yanlış mı yaptım?

Asker diye birini reddettim haksız mıyım? Ama gözlerinde o yıkılışı görünce çok üzüldüm?
Cevapla