İş yeri kasasından habersiz alınan paraların suçlusu eşimmiş. Ben mi yanlış yapıyorum?

Bir iş yeri kurduk. İlk sene işlerimiz güzeldi. Daha sonra ben ödemelerde güçlük çekmeye başladım. Biraz dikkatli olduktan sonra kasadan para alındığını farkettim ama haberim yoktu. Fatura ve ortak giderler birikmeye başladı. Aradan zaman geçtikten sonra eşimin aldığını öğrendim. Ama nedense hep ben öğrendikten sonra sana verecektim o yüzden biriktiriyorum dedi. Sonra arkadaşıyla muhabbetine şahit oldum. Hiç para vermiyor napim hakediyor diyor. Beni hem ödemelerde zor duruma düşürüyor. Uyardım tamam dedi ve daha sonra tekrar yapmaya başladı ve aynı süreci tekrar yaşadık tekrar kavgalar falan derken ben eşimi ara ara uyarmaya başladım. Bu seferde uyarıyorum diye kavga etmeye başladı. Yanlış mı yapıyorum acaba.

İş yeri kasasından habersiz alınan paraların suçlusu eşimmiş. Ben mi yanlış yapıyorum?
Cevapla