Kimsenin parasına göz dikmiyorum hatamı yapıyorum?

Görücü çıktı durumları iyi arabası evi var maaşıda iyi annemde bi konuş tanış diyo bizim durumumuz iyi sayılmaz ama ben böyle bi karaktere sahibim sırf parası için kimseye gidemem kimsenin parasına göz dikmiyorum hatami yapıyorum çocuk daha önce görücü usulü tanıştığı kıza 1000 TL lik çiçek yaptırmış ama kızla olmamış kız biraz şey olduğu için millet bi saf beni buluyo heralde evde oturucak calismicak kız istiyolar dedi tavsiye eden kişi bende evden pek çıkmam şu an çalışmıyorum ama bu hiç çalışmayacagim anlamına gelmiyor ama kimsenin parasını yemek istemiyorumda hatami yapıyorum ben
Kimsenin parasına göz dikmiyorum hatamı yapıyorum?
Cevapla