Siz de yerimde olsaydınız bu ilişkiyi noktalar mıydınız?

4 yıllık sevgilimin birlikte büyüdüğü arasında 2-3 yaş olduğu bir kız komşusu var. Abla diye hitap ediyor. Annesi onların resmini çekiyor, baya seviyor o kızları. Bende bu durumdan rahatsız olduğumu ve o kıza resmi silmesi gerektiğini söyledim sevgilim aracılığıyla. Kız silmiş. Akşamı da sevgilimin kardeşinin sünnet kınası vardı. Evlerine de gidip sevgilimin annesiyle kardeşine kına yakmışlar. Bunu benim yapmam gerekmiyor muydu? Erkek arkadaşımla bu görüntüden sonra ayrıldım. Babası ise kıskanmamın normal, ama tavrımın yanlış olduğunu söylemiş. Neymiş onlar da ablaya abla, kardeşe kardeş denirmiş. Kız illa ki fotoğrafı sildirdikten sonra kıskandığımı anlamıştır. Ama hala sevgilimin ailesinden kopamadı gitti. Annesini baya seviyor annesi de onu seviyor. Siz de yerimde olsanız bitirir miydiniz?
Siz de yerimde olsaydınız bu ilişkiyi noktalar mıydınız?
Cevapla