Yaşadığımız dönemde, bi erkeğin "tek bi kızla" konuşmasının, "tek bi kıza" değer vermesinin mümkün olmadığını düşünüyorum?

Sizce de öyle değil mi?
Aynı şey kızlar için de geçerli, kızların da hiçbi zaman sadece bi erkekle konuştuğunu ilgilendiğini düşünmüyorum
Öyle olan kızlar erkekler varsa bile nedense üzülen taraf onlar oluyo
Siz ne düşünüyosunuz?
Yaşadığımız dönemde, bi erkeğin "tek bi kızla" konuşmasının, "tek bi kıza" değer vermesinin mümkün olmadığını düşünüyorum?
Cevapla