19 Yaşındayım ve gerçekten bazen düşünüyorum şu yaşıma kadar 1 tane bile kız arkadaşım olmadı çok asosyal birimiyim gerçekten ,?

maalesef babam yok benim annem tarafından büyütüldüm , çok ince düşünceli biriyim acaba bu yüzden mi kaybediyorum sürekli veya sanırım çirkin olabilirim...

19 Yaşındayım ve gerçekten bazen düşünüyorum şu yaşıma kadar 1 tane bile kız arkadaşım olmadı çok asosyal birimiyim gerçekten ,?
Cevapla