Sevgilim 4 sene önce vefat etti hayatımda kimseyi almadım babannemler beni evlendirirler bu psikolojiden nasıl kurtulabilirim?

Benim annem ve babam yok ben ve ablamda babannemlerle birlikte yaşadık ablam 3 sene önce eşini sevdi evlendi. Bende üniversitenin ilk senesinde birine aşık oldum her şey çok güzeldi sonra o motor kazası geçirdi vefat etti ilk ve tek sevgilim aşık olduğum kişi oydu. 4 sene oldu ben hiç kimseyi sevemedim yaş 26 oldu benden de bir evlilik, aday bekliyorlar yoksa karşıma çıkarırlar birini hadi evlen derler. Vefat etme olayını babaannem ve dedem biliyor ama kimse sonsuza kadar yanında olmaz vadesi yetti gitti diyorlar. Karşıma birini çıkarırlarsa yapamam çıkmazdayım işsizim bişey olursa arkamda ne anam var ne babam.. Sadece ablam var o da ne yapabilir ki? Evlendiğim kişiyle aramda kötü bir şey olsa o senin kocan katlan derler. Ne yapıcam?

Sevgilim 4 sene önce vefat etti hayatımda kimseyi almadım babannemler beni evlendirirler bu psikolojiden nasıl kurtulabilirim?
Cevapla