AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Uygun tabi heryerde eşitlik diye kendinizi yırtıyonuz bi teklif edip red yiyin ne kadar gurur kırıcı bişey olduğunu bi tadın bitsin bu erkeğin kölelik devri yeter !
böyle bir şey var mı ya gerçekten? ilginç ama bir erkek için gurur verici olsa gerek ve tabuları yıkılması adına da anlamlı önemli bir adım olabilir
En güzel ilişkiler böyle başlar bence. Utangaç kadınlar hep utanır rahat ifade edemez kendini erkek de bu durumu sevmez ve uzaklaşır. Etrafımdakilere göre söylersem böyle ve bende bazen ilişkiyi başlatan taraf olurum. Bi de sanırım bu durum erkeğin hoşuna gidiyormuş :)
neden ettiğine bağlı,
beyler ettiğinde ilk görüşte aşk, hoşlanıyorum, kaşınıyorum gibi nedenler oluyor ama kadının gerekçesi ne olabilir elini sallasa ellisi modu kolay kolay geçmezken 🤔
Evet uygundur kadın ve erkek eşitliği diye bir durum var ilk adım neden hep erkekten beklenir anlam veremiyorum ha bizim ülkemiz de öküz erkekler çok olduğu için hemen basit kadın olarak yargılarlar o ayrı bir şey
Bırak uygun olup olmamasını asıl bu devirde olması gereken bu bence
Kadın teklif etmeli
Hangi açıdan böyle söyledin
Ya mesela bazen erkeğin niyetini bilemiyorsun ya sen teklif edersen karakterinin baştan belli olma ihtimali daha yüksek mesela bazıları kadının teklif etmesini basitlik olarak görüyor ya öyle diyecek olursa baştan anlarsın böylelikle
Demek istediğimi tam ifade edebilm mi bilmiyorum ama şu da var
Toplum kuralları bazen doğanın kanununa tes düşübiliyor bu da onlardan biri, doğanın kanununa göre erkeğini dişisi seçer mesela ilk kuyruğu dişi köpek sallar sallamadığı takdirde erkek köpek ilgilenmez. İnsanlarda neden durum farklı bunu anlamış değilim ilk adımı kadının atması daha mantıklı bence.
Evet çok net şekilde anladım. İlk adımı atarak erkeğin bakış açısını en başından görmüş olursun. Dar bir bakış açısına sahipse sana olan yaklaşımından kendini ele verir
Heh aynen öyle
Zaten erkeğin duygusal hisleri varsa genelde kolay adım atamaz çekinir, kolay bir şekilde adım atıyorsa büyük ihtimalle niyeti cinsellik için kullanıp sonra salmaktır bence
Aslında durumlar birazcık olsun değişmeye başladı eskiden direkt ayıp karşılanırdı mesela bu soruyu eskiden sormuş olsan linç yerdin ama yine de toplumun bu duruma alışması zaman alacak gibi duruyor
Ancak kadının beğnilme arzusu daha fazla o yüzden reddedilerse eğer bu kadını erkeğe kıyasla daha çok üzer diye düşünüyorum o açıdan mantıklı değil ama eğer erkek bunu bile basitlik olarak görecek kadar kıt değilse kadının reddedilme olasığı erkeğe kıyasla daha düşük
Be sadece bizim toplumda görüyorum , ilk adımı kadın atamaz olayını. Çünkü bizim toplum kadını baskılayan bir toplum
Aynen genelde muhazakar ve dinin ön plana çıkarıldığı toplumlarda geçerli oluyor bu. Batıda pek böyle bir durum yok mesela kadın da teklif edebiliyor erkekte, bu değişebiliyor evlilik teklifi haricinde kadın erkek ayrımı yok bu konuda. Mesela bizde kadın daha büyük olamaz olayı var bide ama batılı ünlü çiftleri araştıracak olursan bizdekinin aksine kadının genelde yaşça daha büyük olduğunu görebilirsin
Ben kadının teklif etmesini basitlik olarak görmem aksine bana o adımı atabilme cesaretini gösterip o riski alabildiği için ona olan güvenim artar ve beni sevdiğinden daha fazla emin olurum. Zaten genelde ilk adımları kızın attığı ilişkilerim daha iyi gidiyor ancak bunu basitlik olarak görecek erkekler ne yazık ki çok fazla.
Hani o an şunu diyebilirim en azından, sevmese bu riski almazdı ama erkek sevmedede adım atabilir işte kendi ihtiyaçları için, gerçi bunu kadın da yapabilir ama daha düşük bir ihtimal.
Aslında bence en mantıklısı ne biliyor musun teklif olayı olmamalı iki tarafta birbirine ilgi duyuyorsa başta birbirine arkadaş gibi yaklaşmamalılar arada elektirik varsa sonrasında zaten doğal olarak bir şeyler gelişir zaten hiç bir tarafta kendini çok kasmadığı sürece
Bencede , bende bunu seviyorum. Bana direkt açılan erkekten kaçıyorum önce bana kendini tanımam için fırsat vermeli
Direkt açılıyorsa işin içinde bir şey araman gerekir zaten, ilk görüşte aşk olayına pek inanmıyorum ben, tamam bi elektirik olabilir yine ilk görüşte dahil ama o kadar da değil
Ama bazen erkekler başkası kapmasın diye acele edebiliyorlar kadınlar napıyor bu durumda bilmiyorum
Benim genel beklentim bu şekilde zaten ama kadınlar bir adım atmak yerine ilgi çekmek için kırk takla atıyor
Uygundur tabii ki neden olmasın, erkek kadına teklif edebiliyorsa kadın da erkeğe çıkma teklifi edebilir.✨
Bence uygun ben ilişkilerimde hep teklif edenim çünkü sanki karşımdaki edince ilişkin kısa sürecek onu sevmeyi bırakıcam durmadan kavga edicekmişiz gibi hissediyorum
Her zaman erkeğin kadına çıkma teklifinden yana seviyorsa söylemesi acılması lazım diye düşünüyorum karşılıklı olucaksa bu ilişki kadınlarında söylemesi gerekir
Kadın için uygunsa edebilir 😊
Ben özgüvenli bir kızım bunu yapmak hoşuma bile gider ama bazısı şımarıyor
Her adımı erkek mi atacak biraz da kadınlar teklif etse ne olur yani
Seviyosan sevdiğini söyle bence neden uygun olmasın herşeyide erkekten bekleme
Bunu yapan kadın yüzde100 sorunlu kadındır! Çok net…
Erkeğe mi zimmetli bu
Bence değil, hadi ayaklanalim asgdfd
Ben ayaklandım 🙄 yerime oturtuldum sonra 😒
Pes etmek yok 💪🏻
Lüzum yok yeterince rahatsız ettiğimi düşünüyorum 🤞🏻
Gayet uygun ne olacak ki artık beğenen like yapıp tıklıyor😉
Kesinlikle uygundur. Hatta kendi düğün paketini de alırsa süper olur.
Yanlış anlamam hatta taktir ederim ama teklif etmese de niyetini belli etsin yeterli bnce
Hoşlanıyorsa edebilir gizlemek olmaz bence daha etkili olur
Uygun kadın beyanı esas zaten böyle şeyleri artık kadınlar yapmalı evlenme teklifi eden adam tacizden hapis cezası aldı
ben sahsen çok severim teklif eden özgüvenli bayanları 🤤
kadinlarin da duygulari vardir. onlar da insan begenebilir, secebilir. bu yuzden sakinma asla git acil.
Gayet uygundurda onu yapmaya değecek erkek pek yok. Yoksa saçma kalıplara sığdırmak lüzumsuz yani, kadın şunu yapamaz kadın bunu yapamaz devri geçti.
Bence edebilir ama bazı erkekler bu durumu tuhaf buluyor eğer ki karşıdaki kişi seviyorsa gerçekten soğumaz hatta sevinir
ah neden bir kadın gelir bana çıkma teklifi etmez... cevabım anlaşılmıştır umarım.. tabiki de ayrım olmamalı.. bayan da etmelidir..
tabi neden olmasin ama sonunda erkeklere biseyler oluyo bi yerleri kalkiyo ama tabiki de teklif edilebilir
Tabiki uygun seven sevdiğini söylemeli erkeği kadını yok
Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen 😊 şimdiden teşekkürler 😊👍
Yıkın şu tabuları artık da
Bana göre uygun değil yapmadım asla da yapmm
Hangi dünyada yaşıyoruz lütfen
Uygundur tabiki
Edebilir normal bi durum.
Kadin erkek sozde esitse bu konuda da esit
çıkma teklifi mi kaldı? neyse, uygundur tabii.
Neden olmasın hani esittik
ben erkeğin adım atmasını isterim
seven sevdiğine eder, kız erkek farketmez
hayır ya kızı erkeği mi olur
Uygundur tabii ki. Eşitsiz ya hani
Tabiki uygundur neden olmasın
Uygun bana edebilirsiniz
Olabilir, başıma gelse mutlu olurdum.
Neden olmasınki? E hani eşitti kadın erkek?
Neden uygun olmasın kadını erkeği yok seven sevdiğini söylesin
Bence bir fark yok her iki tarafta duygularına göre hareket etmelidir
Her zaman erkekten beklenmemeli bazen de siz kadınlar teklif etmeli
Yaani erkek etmiyorsa kadın sabretmeyip eder ama bence bu erkek açısından iyi bir seh değil
Kadın veya erkek farketmemelidir diye düşünüyorum
Yanlış anlaşılması çok saçma, iki taraf da teklif edebilir.
tamamiyle hissel bişey olduğu için bence çok normal
Caiz diyen de var mekruh diyen de ama bence uygun
Bence kötü bir durum
Neden peki
Kadının değeri düşer
Benle çıksana lan 😅
Biraz kaba değil mi bu
Hemde alası ama arada bi oluşmuş zemin varsa eğer gayet yerinde
Kadin erkeğin kafasına sıkar yine de etmez
Gezme ceylan bu dağlarda seni avlarlar. Anaydan babaydan yârdan ayrı koyarlar. KS dağlarında gezer bir ceylan (aman aman)
Ezdirmem sana kendimi
Gövdemi yakar giderim
Beddua etmem, üzülme
Kafama sıkar giderim
Demiş Ahmet Kaya
Tr de normal bir durum değil
benim hoşuma gider karsı taraftan gelmesi
Evlenme teklif etmesi bile uygundur.
Ne fark eder ikisinde de kalp var sonuçta
Evet bunun kadını erkeği mi olur