- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılNeden kötü bir şey olsun ki bunlar artık eski zamanlarda kaldı Şimdi artık kadınlarda erkeklerde birbirine teklif edebiliyor Bu gayet normal bunda hiçbir sıkıntı yok boş yere yok işte erkek şöyle yap arkadan şöyle yapar gibi ayrım yapmayı hiçbir şekilde gerek yok gerçekten hangi taraf teklif etmek istiyorsa teklif eder bu kadar
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
En İyi Cevaplar
Toplumun genelinde kadının bu teklifi yapması hep onu ucuz kadına dönüştürür imajı verir yanılgısı olsa da, bence duygularını ifade etmek gayet normal ve yapılması gereken bir davranış biçimidir.
014 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Soran+1 yılDavet etmişsin dedi arkadaşım
Soran+1 yılBiz sonradan sevgili oldu
Soran+1 yılKız arkadaşım çok deneyimli değil
Soran+1 yılBen mesela girgin biriyim öyle cesaret ederim gider tanışırım konuşmaya falan çekinmem
O yanlış diyor
Soran+1 yılEvet çekinmek mesela öyle şeylerden birine adımmatmaktan
Soran+1 yılEvet ben hep öyle yaparım
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Gizli Üye(36-45)+1 yılkötü değil anlayış meselesi.
07 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Cevap sahibi+1 yıltakılma kardeşim böyle şeylere rahat ol olan olmuş zaten bir daha sinyal verirsin karşındakide kalas değilse gelir zaten.
Soran+1 yılSen sinyal yapmışsın dedi
Cevap sahibi+1 yılkadın erkek doğası farklıdır, soruların olursa dm den yazabilirsin tercih senin. Eig için teşekkür ederim.
Soran+1 yılRica ederim
Cevap sahibi+1 yılbeklerim...
Cevap sahibi+1 yılsana bir tavsiye dost;insanın doğasında bulunmayan hiç bir şey insanın başına gelmez, rahat ol detaylara takılma olacaksa oluyor zaten.
Gizli Üye(18-24)+1 yılBunu yapan kadın kendini küçük düşürür asla değerli olmaz erkeğin gözünde
05 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Cevap sahibi+1 yılYa şu ana kadar normal her şey ama sakın bundan sonra sen teklif etme. Çünkü tripli olmayan ilk adımı atan birisi olarak göstermişsin kendini buraya kadar sorun yok. Ama herşeyde ilk adımı atma o teklif etsin
Soran+1 yılOndan sonrası ondan geldi zaten
Cevap sahibi+1 yılTamam ama çıkma teklifi evlilik teklifi vs bunları kadın kesinlikle yapmamalı geri dönülmez hata yaparsın ben yaptım bu hatayı
Soran+1 yılEvet canım haklısın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılErkeğin bir kadına etmesi ne kadar doğal ise kadınında erkeğe etmesi o kadar doğaldır..
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılHayır normale bindi gadası
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
+1 yılHayır tabiki değil. Hatta bir erkek için çok değerli olmalı bile. Kadın sevdiğini söylemeyi.. teklif etmeyi göze aldıysa.. yaşadığı duyguların altında çok güçlü bir temel vardır bence. Ve belkide mutlulu bir iliskinin başlangıç vesilesi olabilecektir. Bundan dolayı.. bir hanimdan teklif alan erkekler.. gerçekten red etmek için çok ciddi düşünsünler. Önlerine konulan büyük ikramiye çıkmış olduğu belli olan bileti bilerek cebine koymamak olur bu.
21 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Hayır bence değil insan sevdiği birisine ilk adımı atabilir.
21 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkek doğası gereği kovalamak mücadele etmek ister. Elde etme egosu bu başarı hazzı verir. Sen tak diye onun kucağına düşersen o seni değersiz cepte görebilir. Kolay ulaşılır, rahat kız gibi pek bir gizemin etkileyiciliğin kalmaz erkek gözünde. Yani erkek ve kadın doğası gereği farklı maalesef ilişki gidişatlarında…
13 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun- +1 yıl
Arkadaş olarak başlamasi en guzeli, son durum ne? En guzeli arkadaşlık ile tanimak ama hoşlanti olmali
Soran+1 yıl@zeynep3000 arkadaşlık oldu hoşlantı vardı
Öyle flört etmeye başladık
+1 yılHayır değil ne fark ediyor ayrıca çıkma teklifi nedir yahu :D
05 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun- +1 yıl
Arkadaşına de ki ben seçilmem seçerim :D
Soran+1 yılDavet etmişsin dedi
- +1 yıl
çok biliyor takılma
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet kötü! Erkeklerin peşinden gitmeyin bırakın onlar gelsin doğanın kanunu bu.
Kendinizi basitleştirmeyin. burada erkekler sırf işilerine geldiği için kadını etkilemekle uğraşmiycaklari için güzel biseymis gibi popohluyolar. Bırakın üzerlerine düşen her şeyi yapsınlar!
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılBen bir kadının ilk adımı atmasını doğru bulmuyorum , sen hiç spermlere koşan yumurtalık gördün mü spermler yumurtalığa doğru koşar ve tutunmaya çalışır 😂 oyuzden kadının ilk adımı atması doğasına aykırı bir durumdur...
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun- +1 yıl
şimdiye kadar mantıklı gelmezdi neden erkek diye ama bu yorumdan sonra aydınlandım resmen :))
Değil ama kuralına göre yapılmalı diye düşünüyorum. Kız ilk adımı atabilir. Çıkma teklifi gibi birşeye gerek yok. Kızın adımına rağmen erkek harekete geçmiyorsa bence ilişki başlamamalı.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
- Aşk İlişkileri konusunda 805 cevap paylaştı.
+1 yılKişiye göre değişir. Kimi erkek bundan etkilenirken kimi basit bulur. Kimi kadın bundan çekinirken, kimi zerre umursamaz.
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılerkeklerin hepsi hayır der ama gerçekte hepsi o kadını el altında ve hafif görür, sakın ilk adımı atma. erkeklerin hoşuna gitse de her zaman peşinde koşturan kadını severler
23 Yorumla- +1 yıl
Peşinde koşturmak ta zaten başlı başına bir basitlik örneğidir peşinde konulmasını istemek ego savaşından başka bileyim değil maalesef
- +1 yıl
@visneliturta34 siz öyle seviyorsunuz işte sorun da bu
- +1 yıl
Yo ben narsist veya egoist biri değilim öyle olanlar benden değildir zaten
+1 yılDeğilde ama türkiyede kadının erkeğe teklif etmesi kadını basitleştirir ve yanlış anlaşılır en güzel erkek kıza teklif edecek
05 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun- +1 yıl
İnsanların niyetini bilemessin sen her zaman ağır ol mesafeli ol isteğinizi verme sakın cinsellik yaşama evlenmeden olmaz erkekler bir kadına kolayca sahip olunca hemen arkası gelir sadece arkadaş ol evine alma ve niyetini sorgulama senden ne beklentisi var
- +1 yıl
Sen den ne istiyor aşkmı cinsellik mi
Soran+1 yılAşk arkadaşlık
- +1 yıl
Sakın ileri gitme seni basit yapar her erkek seks ister ama evlenmeden olmaz cinsellik insan aşık olduğu insanla yaşar sen kaç yaşındasın
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılNeden kötü olsun? Belli ki aradığı gibi biri. Karşı taraftan hamle gelmiyor. Kaybetmemek adına yapılabilir.
05 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun- +1 yıl
Ne olmuş öyle olduysa? Bu bir vesile.
Soran+1 yılEvet ama ben davet mi etmişim
- +1 yıl
Bunun ne önemi var? Kötü bir şey yok. Seven adım atar.
Soran+1 yılTeşekkür
+1 yılHayatının hatası olur evlenince de sen koca olursun oda karın
15 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun- +1 yıl
Tamam mesaja tmak başka teklif etmek başka
Soran+1 yılİlk adımı sen atmışsın dedi
- +1 yıl
Hayır canım ne alakası var sonrası önemli
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Tam tersine iyi birşeydir. Keşke kadınlar SEÇME ÖZGÜRLÜĞÜNÜ kullansalar.
Ama kendileri sadece seçilmek isteniyor.
00 YorumlaHyr tabiki neden kötü olsun? Fakat, çikma teklifi edeceğin insan da iyi olmalı ki sana ucuz gözüyle bakmasın..
00 YorumlaYooo gayet doğalda çıkma teklifi artık kaldımı ya benimle çıkar mısın? filan
06 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Soran+1 yılSen davet etmişsin
O da senin adım attığını düşündüğü için kahve içelim demiş dedi
Soran+1 yılEvet sonra konuştuk ve arkadas olduk normal
Sonra da kahve içelim dedi
Gittik içtik
Ondan sonra bana takılmaya başladı
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. İşlerine gelince öyle güzel ediyorlar ki. İşlerine gelmeyince de ilk adımı erkek atar oluyor
04 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılİnsanların mutlu olmak için adım atması cinsiyete göre ayrıma tabi tutulmamalı.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Hayır neden kötü bir şey olsun ki bunun ayrımı falan olmaz
06 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Soran+1 yılSen davet etmişsin dedi
Soran+1 yılBen normal soru sormuştum başta
Koz da dedi ki
Bari bi Koza sorsaydın kna niye sordun
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılKadının me istediğini bilen bir olduğunu gösterir , özgüveni yerinde demektir bence , gayet normal
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇok doğal da.. erkeğe teklif edilince o erkegin karamsar asosyal olduğunu anlarım ben
00 Yorumla
+1 yılHayır tabiiki. Neden kötü bişi olsun. Bazı erkekler utangaç olabiliyor ve reddedilme korkusu ile de sevdiğine açılamıyor. Eğer sizi sevdiğini ve utangaç biri olduğunu düşünüyorsanız çıkma teklifi edebilirsiniz. Ne kaybedersinizki. 🥰
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. aslında değil ama işte bu davranış erkeğin kçını kaldırır 😂
05 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Soran+1 yılEvet çıkma teklif etmişim gibi tepki verdi
Soran+1 yılBence de
+1 yılCesaretli kadındır böyle bişey yapan. Ama öyle herkese yeşil ışık yakmayacak. Birgün onla bir gün bunla. Tek bir kişiyi sevecek, hoşlanacak ona teklif edecek. Böyle olursa takdir edilesi davranış.
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun- +1 yıl
Anladım.
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayor neden kötü olsun ki 😀 16 yaşında teklif ettim jdlsşrgşşs red yedim lxşsşfş
07 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Cevap sahibi+1 yılne alakası var kadınlarda teklif edebilir erkeklerde teklif edebilir Bana kalsaydı ilk aşık olan teklif etsin derim😀 Ayrıca mesaj attın diye soru sordun diye nolmuş , istedigini yazarsın, Arkadaşın seni kıskabıyor bu çok belli arana mesafe koymalısın bence
Cevap sahibi+1 yılBugün srnin hakkında böyle söyleyen birisi ileride neler yapar bilemezsin.
Soran+1 yılSen davet etmişsin çocuğu demiş
Cevap sahibi+1 yılBence o arkadaşına skkkktr etmelisin kızım Seni kötü yola sürükleyen kişiden arkadaş olmaz.
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılRica ederim bol şans
Yanii erkekler kizmasin ama karşı cins yapmali bence.
33 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Soran+1 yılErkek arkadaşımı tanıyor
Sen erkeğe direk sorunca o da davet olarak algılamış dedi
Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Bizim toplumda bir algı yaratılmış kötü diye neden kötü olsun ki
00 Yorumlahayır bence guzel bisi ben çok yasadım ama reddedildim..
02 Yorumla
Soran+1 yılZor bir şey
Banada etseler keşke sence profilde nasılım tip olarak kötü müyüm
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
- Aşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı.
+1 yılEvet çok kötü bişi baya
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Olması gereken bu zaten
05 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun- +1 yıl
Herkes her şeyi söyler Ben de sana şunu söyleyeyim Gerçekten senin değerini kıymetini biliyorsa seni zamanla sıradan görmüyorsa bu güzel bir şey
Şunu da asla unutma Senin güzel bir ilişkin olsa sana değer veren senin kıymetini bilen biri olsa insanlar kıskanır insanlar böyle maalesef
Soran+1 yılO benim yakın arkadaşım
Ama şey dedi
Sen davet etmişsin senin soru sormanı ona davet olarak anlamış dedi
Soran+1 yılAmin hepimizin
- Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı.
+1 yılÇıkma teklifi var mı hala ya
09 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun- +1 yıl
İyi de ne var bunda?
Bu teklif bile değil ki. Arkadaşın her hareketi erkekten bekleyen sevimsiz klasik TR kızı.
Tanışmak için bir kız adım atarsa ne oluyormuş?
Soran+1 yılSen niye o soruyu ona sordun
Başkasına sorsaydın davet etmişsin gibi olmjş dedi- +1 yıl
Bu seni kıskanıyor
Soran+1 yılNiye
- +1 yıl
Başkasına sormuş olsan, onunla da sevgili olmuş olsan yine de problem mi olacakmış bu arkadaşına? Arkadaşının kafasına neden bu kadar takılmış, ne saçma bir mevzu
Soran+1 yılErkek arkadaşımla eskiden aynı yerde çalışıyordu
Erkek arkadaşım önceden başka sevgilileri olmuş o işyerinde
Ben görmüştüm olmuştu dedi- +1 yıl
Ee yani? Olmuşsa olmuş? Sen bunu erkek arkadaşınla aranda konuşmuyor musun zaten
Soran+1 yılKonuştum
Ben insanlarla işte tanıştığım içim işten flört ettiğim kişiler oldu dedi
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. erkek hödüklük edip etmiyorsa değil
010 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun- +1 yıl
her soru soran la çıkmak zorunda değiliz kızarkadaşın sen başlatmışsım diyor o adamın sei yoklamasına ne demeli o konu ne oldu sana ne ne olduysa olduda diyebilirdin dememişsin adam da 1 sevgilim olsun içimde kelebekler uçsun diye senle buluşmuş ama belkide çekingenlikten çıkma teklif edememiştir
Soran+1 yılSen başlatmışsın sen başlatmasan o Sana kahve içelim demezdi dedi
Soran+1 yılErkek arkadaşım eskiden bu kiz arkadaşımla aynı yerde çalışıyormuş
Bana dedi ki
Eskiden denk geldim işyerinde birkaç kişiyle daha flört etti diyor
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılÇocukla çıkıyoruz
Bence çok güzel bir şey
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Kötü değil ama banane o yapsın jxbxbs
07 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun- +1 yıl
Ama buluşmak için adım atan o hem ne var sende birini beğenir mesaj atabilir başlatabilirsin. Bu seninde hayatın değil mi? Bende birinden hoşlanırsam adım atıyorum ve bundan yüksünmüyorum eğer onlar benden daha çok sahip çıkmak isterse ilişki başlar adım atmazsa olduğu yerde kalır.
Soran+1 yılEvet içtensen davet etmişsin dedi
Soran+1 yılSevgiliyiz o bir şey demiyor
Soran+1 yılİlk ben sordum ama onla diyalog vardı aramızda önceden de
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılniye olsun ya hoşlaanmışsa söylsin ne var bunda
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
- Aşk İlişkileri konusunda 382 cevap paylaştı.
+1 yılhayır neden koyu bişey olsun ki
012 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun- +1 yıl
olabilir sorabilirsin kendini suçlama istersen o kişi ayrilik sebebi ne gosterdi
Soran+1 yılDevam ediyoruz
- +1 yıl
O zaman neden sorun var sen acaba kucuk dustummu diye dusunuyorsun
Soran+1 yılSen davet etmişsin dedi
- +1 yıl
aa olur mu oyle davet edilebilir ama ne var bunda
Soran+1 yılİşte sen dediğşn için o sana gelmiş dedi
- +1 yıl
Aslında sorun yapmamali bence hiç takılma ona sorun yok sen gitmesen o gelirdi
Soran+1 yılİlk adımı sen atmışsın dedi
- +1 yıl
Bunu demelisin Eğer ilk adımı benim atmam bi hata diye dusunuyorsan bu ilişkiyi bitiriyorum demelisin ve arkana bakmamalisin
Soran+1 yılHayır erkek arkadaşım demiyor bunu kız arkadaşım diyor
- +1 yıl
Neden takıyorsun o halde o zaman
+1 yılneden kötü olsun seven sevdiğine söylemeli
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
+1 yılEvet erkeklerin bi tarafı kalkıyor öyle olunca
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
+1 yılDövseydin bide.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHayır kötü diğil bence
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
+1 yılAslında edebilir ama pek uygun değil.
04 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun- +1 yıl
Neyse sen seviyorsan başkasını boş ver.
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
Aşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı. edin kızlar, ne olacak sanki :D
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Gizli Üye(18-24)+1 yılErkeği fazla şımartan bi seu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBirbirlerini tanıyorlarsa normaldir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,9b cevap paylaştı. Degil
04 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Soran+1 yılEvet sen davet etmişsin dedi
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ne alaka olum
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
+1 yılDeğil
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
+1 yılÇıkalım mı nereye? Ağaca hahaha
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılBence değil
00 Yorumla Erkek ediyorsa kadinda edebilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılhayır tabiki
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 687 cevap paylaştı.
+1 yılHayır
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen ettim sen etme
04 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Cevap sahibi+1 yılYok ya o bir şey değil kafaya takma
Soran+1 yılDavet etmişsin dedi arkadaşım
Cevap sahibi+1 yılboş ver onu
Gizli Üye(30-35)+1 yılKaşarlık
03 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Cevap sahibi+1 yılBak bi koz bi ilişkiyi başlatıyorsa erkek o kız icin mücadele etmiyor sonradan hiç hemde
Soran+1 yılAnladım
Gizli Üye(25-29)+1 yılKötü değil, saçma.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 24,5b cevap paylaştı.
+1 yılYooo ne alaka
00 Yorumla
+1 yılBence kötü bir şey
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
Hayır
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımla tanışmam bi konu satesinde oldu ben bi şeyden dolayı soru sormak için mesaj attım
Sonra o mesele ne oldu diye o da bana yazdı
Bi süre arkadaş olduk sonra görüşelim dedi ben de kabul ettim arkadaş olduk böyle başladı
Kız arkadaşım da bana diyor ki
Sen başlatmışsın başkasına soramadın mı niye ona sordun
- Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer