Nişanlımla ev konusu yüzünden tartışmalar yaşadık aile olarakta ayrılığı çözüm gösteriyor çözüm olduğu halde haklı mı?

Nişanlım ailesinin yaşadığı apartmandan bana sormadan ailesiyle ev tutmuş ailesi ne annemleri arayıp haber verdi ne bi şey yaptı kafalarına göre tutmuşlar bu apartmanda annesi babası kardeşi ve onun eşi yaşıyor hemen alt katlarında tutmuşlar o kadar dedim ben istemiyorum diye ailemde istemiyor dedm bile bile tuttu gelmiş bide bana tuttuk biz diyor insan bi ailemi arar uygun mu diye sorar ailem karşı çünkü zamanında onlarda yaşamış istemiyor nişanlım iyi olur diyor annem çocuğa bakar bizde çalışırız ben çocuk varken çalışmam deyince de kabul etmedi maddiyat olarak benim çalışmama güvenip çocuk yapmak istiyor maddi iyi olmadığı sürece çocuk yapmam dedim 2 sene sonra çocuk yapmayacaksan evlenme dedi neyse aannemle konuşmaya geldi dikleniyor bide annem sinirlendi tabi atıştılar biraz en son anlaştık ama şimdi annem istemiyor nişanlımı ailesini de sevmiyorlar çok ilgisizler o kadar kavga oldu aramadılar ailesine demiş işte bu binada yaşamak istemiyor diye ailesi de bizi istemiyor diye sitem ediyormuş illa ailesinin yaşadığı semtte ev tutmak istiyor tamam kabıl diyorum sadece aynı bina olmasın kabul etmiyor 3500 e tutmuş o semtte en uygunmuş diğer binalar 5000 miş o kadar ucuz semtler var illa ailesinin semtinde olmak istiyor ben şehrimi değiştiyorum o semtini değiştiremiyor ucuz kiralı semtler olmasına rağmen en uygun ailemin binası burası olmazsa sende istemiyorsun bu iş olmayacak diyor eşyalar hazır düğün salonunda hazır beni kaybetmekten korksaydın eğer her yerde ev tutardın ama sen ailenin binasını şart koşup ayrılmayı tercih ediyorsun defim Oda sende fedakarlık yapıp kabıl et diyor sen olsan gelir yaşardın sanki diyorum yaşarfım diyor hee binasından ayrılamayan adam benim ailemle yaşayacak bk Yaşar ailesi diyormuş ona kolaylık olur bizim için iyi olur ne iyi olavak ya kim mutlu çevremde öule yaşayıp mutlu olan yok iç içe ailesiyle uaşamamı istiyor çocuk olsun onlarda yiyeyim içelim benim annemler peki varsa yoksa kendi ailesi çıkmazdayım anlaşamıyoruz sen farklı istiyorsun ben farklı ayrılalım diyor yol bulsam bulamıyorum diyor annemde nişanlıma dedi sen kızımı zerre kaybetmekten korkmuyorsun haklı bu sebepler çözülebilir sebeplerdi kendi dediğini diretmeseydi ama o çözüm olarak ayrılığı seçiyor annem diyor bu çocuk seni kullanacak sen bu yaşında yıpranacaksın çünkğ hem çalış diyor hem çocuk yap diyor önüme sofra getir diyor bide annemlerin dibide yaşa diyor kadınsın sen diyor bana yardım et diyorum çalışmamı istiyorsan ederim ama etmediğim zamanda aç bırakamazsın beni diyor kadınlık yapamazmışım aç bırakırmışım erkeklik görevini yapmamı isteyip bide üstüne bana yardım etmezsem yapmak zorundasın diyor Ailemde istemiyor Bana diyor dün beni ciddiye almadım ama iptal edicem her şeyi sırf bina yüzünden bu yapılır mı

Nişanlımla ev konusu yüzünden tartışmalar yaşadık aile olarakta ayrılığı çözüm gösteriyor çözüm olduğu halde haklı mı?
Cevapla