Eşim çok kıskanç ve bakımlıyım diye bu durumdan beni sorumlu tutuyor. Sizce ne yapmalıyım?

  • Gezmeye bir yere gittiğimiz zaman bana insanlar çok bakıyor önümden geçen herkesin bi gözü mutlaka takılıyor bana (kadın ya da erkek farketmeksizin) eşim bu durumdan çok rahatsız oluyor ve beni suçluyor sürekli çok süsleniyomuşum yok böyle giyersen bakarlar tabi. Halbuki ben çok açık giyinen birisi değilim normal giyiniyorum. Ama dediği gibi çok bakımlıyım ama neticede tel bakımlı kadın ben değilim yani etrafta. Ve eşimin yanında da çok fazla bakıyorlar insanlar acaba saçlarımın sarı olmasından mı kaynaklanıyor yoksa ben mi çok dikkat çekiyorum bilmiyorum ama neticede evlenmeden öncede aynıydım. Bu kadar rahatsız olacaktı madem neden evlendi benimle kafam çok karışık kendinr güveni mi yok yoksa gerçekten de sadece kıskançlık mı yapıyor anlamış değilim insanların bana bakması benim suçum mu? Millet neler giyiniyor ben en azından normal giyiniyorum. Neden bana böyle davranıyor. Güzel fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar. Lütfen dalga geçmeyin gerçekten kendimi kötü hissettiğim için buraya yazıyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Eşim çok kıskanç ve bakımlıyım diye bu durumdan beni sorumlu tutuyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla