AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
209Cevap
Tutar elinden parka götürürüm.
Niye? ne alaka şimdi
bazım genç kızlar olgun erkeklerden hoşlanır evet
Ya cokta olgun biri değil yaş olarak öyle neyinden hoşlandım bende bilmiyorum
Adam da evlidir kesin ;)
Malesef of
Tanıdık tablo benden bu kadar ;)
Babana ver daha makbule gecer
Çok komik cidden
halen bu trolleri ciddiye alan kaldı mı?
Gayet normal. Cocugu karnına koyar gider :(
Geçer tuhaf bir durum
Şaka gibi ya, o yasta ki adamı beğenmem bile
Sen tipe göre haraket ediyorsun demek ki
buruşuk ve eğri yrrak arzusu
Off o gözle bakmıyorum sapık mıyım ben sizin gibi :D
bak gonuşma takip edeni çok fena takip ederim..
parayı seviyordur açık ve net.
Zengin diye sevmiyorum ya sizde aşkı ne ucuzlaştırdınız. Nerede anormal aşk var zenginliğe falan bağlıyorsunuz hemen
Sizde abarttiniz ama yaaaa :)
Ya niye ya
Bak guzel kardesim. Ask diye bisey yoktur insan birini begenir sever saygi gosterir ona guvenir bla bla bla. Bu kisi 40 yasnda da olabilir 20 yasinda da.. sana tavsiyem kendi akranlarinda kisilerle cikman.. simdi evlendin diyelm cocuk yaptin çocukla babasi arasinda kac yas fark olacak.. sadece bu bir tanesi.. birbirinizle iyi anlasamazsnz sen farkli zaman dilimindensn o farkli.. istedigin insana asik olabilirsin bunu sakin unutma.
Anlattıgına göre istediğim insana aşık olamaz mışım gibi görünüyo
Anlattigim sey ask bir uydurma istedigini seversin ama kendi yaslarinda birini seçmek varken kendinden cok buyuk birini secmek ilerde de sorunlar yaratacaktir. Iyi sanslar
Baba şefkati arıyorsun galiba?
Babam var ve beni çok seviyo baba sevgisiyle alakasi yok
Bence seinn psikolojik tedavi görmen lazım 20 yaş ne be yuh çüş
Sanki bunu ilk yapan benim çok kişi var böyle hatta sevgili olan bile var
Evet adam kullanır kullanır sonra atar haklısın :D
çokmuş ya senin ki hayranlık bence geçer ilerde
Umarım ya
Cok sıkıcı bir ilişkiniz olur.
Benimde büyük erkeklere takintim var normaldir :DD
Benim yok noramal de ama ne olduysa bunda beni çeken başka bişi var :D
20 yaş çok fazla bence, daha sonra pişman olursun
Baba sevgisinden öte olamaz. 20 yaş ne be.
20 yaş cok fazla!. ama sen bilirsin yinede
her genç kızın başına gelebilir
aşkın yaşı yok. sen bana sor...
Gönül bu ota da konar dıta da :)
sen şimdi ona b*k mu demek istedin düzgün konuşalım lütfen onun hakkında :D
Bosver benimkide b*ka kondu kardesim :)
bak ben 31 yaşındayım, beni bir incele derim ben.
Mesela 18 yaşında ki bir kız senden çok hoşlanıyo. Çıkar mıydın onunla ne olurdu tepkin?
öyle şeyler oldu. 19 yaşında bir kız ekledi facebook'tan kimsin nesin diye sordum, çizimlerini beğendim ondan ekledim dedi. (ben çizerim bu arada www.facebook.com/cagdastaninciler kişisel sayfam) sonra bir baktım habire profil resimlerimi beğeniyor. Kovmak istemedim sonuçta ona yardımcı da olabilirim meslek vs. seçiminde, muhabbeti abi - kardeşe çevirdim. Ama o kız benden kesin hoşlanıyor ondan eminim.
Bir 19 oluyon bir 18 karar ver
ne zaman 19um dedim ben?
Ya normal bişi bu alla alla.
Dimi ya gel öpücem dsklgjsgs
bu aralar ne çok var böyle soru :D
Evet fakat ben hiç görmedim valla ama çok varmış biri söyledi yanlız olmadığımı bilmek güzel :D bende tek ben böyleyim sanıyodum
Ergenlikten baska bsey değil.
18 yaş ergen değildir yetişkin yaşıdır. Ayrıca neden ergenlik olarak görüyorsun masum bir şekilde seviyorum ne yapabilirim elimde olan birşey değil?
Sevdiğini sanıyorsun:) çünkü hala ergendin.. Büyüyen merak etme.. Hele bir ciddi ilişkiler yasa sorumluluk felan al zamanla daha saf temiz birisin
Sağol ya iyi bişi mi dedin pek anlamasam da iyi dedin sayıyorum :D
Aklını basına dewsir cocuk dersini çalış
Hicte normal degil bence. :)
Niyeymiş o
Allah askina nesi normal.20 yaş. bir omrun yarısı nerdeyse. arkadaslarinla tanıştığında rahat olabilcrkmi iki tarafta. veya ailemle tanistirdiginda nasil olcak. hadi evlendiniz ilerde çocuğunuz olunca nolcak. hepsini geçtim düşünceleriniz yaş ve tecrübe farkıyla illaki çoğu yerde celisicek. sadece hoslanmakla bitiyor mu. bazi insanların o yaşta senden büyük çocuğu var hatta
Adam zenginse hoslanirsin olur yani...
:DDdd onunla ilgisi yok ama ya bence cok tatli geliyo bana ayrica öyle zengin koca derdinde değilim ben kendi kariyerimi yapmak istiyorum
:) en güzeli. Neyse amcayla sana mutluluklar :)
Ya amca diyo ya :D Küçük duruyo ki :Dd
20 yaş büyük ne kadar küçük durcak :)
Duruyo işte :D ama kötü olan bende küçük duruyorum ://7
Amca biliyo mu ondan hoslandigini
Hayir
Evli mi peki?
gerizekalı olduğunu gösterir.
Sensin bence o gerizekalı. İnsan biraz kibar olur.
Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.
Ne alaka olmayacağını çok kişi söyledi ve hak verdim sen bana gerizekalı diye hakaret ettiğin için kızdım düzgün bir şekilde söylesen birşey demezdim.
Ben sana ne ise onu söyledim ve bir erkek olarak bunu düşünüyorum.
Senin erkekliğini neyse.
Kusura bakma ben gerçekten bu sinir bozucu duruma uyuz olarak söyledim, özür dilerim.
benim babamdan bile 4 yaş küçük ay yapma kuzum ya
Ama bak küçükmüş D:D:d
Annemle yasit :D
Baba mı arıyorsun, sevgili mi?
ben ağrı doğubeyazıtlıyım bizim köyde çok öyle
çılgınlığı yanlış yerlerde arıyorsun
Herhalde baban kalpten gider
Babana benziyor da ondan
Duymak İstediğini Aramışsın Sadece
Aman tanrim didim :))
Dogal ;) buyuk sewiosun demekki
Problem buyuk. Dikkat et
seninki hayranlık.
normal olan birşey değil bu
ha 38 ah 18 aynı erkeklik bitmeyen ergenlikdir
Hoslanmiuomussun iste :)
Yo yo yo kizim yanlis yoldasin
çok normal bence evlenın
Owww o senin Baban yaşında kardeşim
Babam yaşında o adam senin
bir çocugunuz olsa babasını dede sanar ya :(
Ya sadece hoşlanıyorum canım ya niye herkes evliliğe getiriyo ki :D
Love is equal.
Ne güzel dedin ya gel öpcem :d
Geldim öp hadi. :D
Öptüm :D
Teşekkürler. :)
zenginse neden olmasın falam :')
HAHAHA KDSLJSLGŞGS
Normal tabili
Olur tabi ama geçici birşey olarak :))
O da iyi hiç olmamasından iyidir :D
gayet doğal çünkü türk erkeği o yaşta olgunlaşır
Hahah güzeldi bu :D ki o bile fazla da olgun değil :D
yani erkek geç olgunlaşır 20-30 yaş arası erkekler kadından anlamaz
Normal gönül bu. O biliyormu
Beni tanımıyo dedim ya :(
Herkes yaptığından sorumlu derler ya bence normal ama karar senin
Bende 21 yaşındaki kızla konuştum anlaştım çok yakın arkadaş oldum bence yaşın bir önemi yok. Önemli olan karşılıklı kafa yapısının tutması
normaldir ama sendeki sevgi değil tutkudur bence
20 yas nedir yaa cok fazlaa
Bilinçaltın baba figürü arıyor. Yanlış yapma
yuhhh yanii mantikli hareket et derim
O ne diyo bu duruma...
Adam piyango vurdu der yapistirir valla :)
anlamadım?
Piyango vurdu der diyom :) yapistirir diyom sker diyom ha amaa anlasana :)
Malesef cok yanlış bir şey