AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
209Cevap
Senin gönül farklı yere konmuş
Hoşlanmak değildir o hayranlıktır kardeş
Gereksiz bence. Sübyancı mı adamda ya
Heves bence.
öyle olduğunun farkındayım zaten ama beni mutlu ediyor.
E mutlu olmaya devam et o zaman ne diyeyim. Sonu hüsran olur ama.
Babanin arkdasina kdar yolu var :)
bence normal
5 yıl sonra sağlam çalışmaz aleti :)
Yuhh daha neler. Get isineee arkadas.
Yaş farkı çok fazla
bişi denmez be: D
sacmalikss
Babanın arkadaşımı?
hayır :D
Baba sevgisidir o.
Babamı zaten cok seviyorum başkasını babam gibi sevmem ki
Baban kaç yaşında?
babamdan küçük :D
bişey sorucam lütfen kızma sen çocukken havale falan geçirdinmi?
Kızarım. Çok saçmasınız cidden umarım birgün sizin başınıza da gelir aynı olay.
ulan baban yaşında adam burada 10 yaşa millet neler diyor kafanmı güzel kızım o 20 yaşındayken evlense sen olucakmışsın 38 l*n 38 bikere kuşak farkı var arada muhabbet ederken bile bu fark edilir seninle konuşmak istemez cinsel yönü hiç saymıyorum bile 5 sene sonra o adamdan sen birşey bekleme oturur yağmur duası yaparsınız bereket tanrılarından ümit beklersiniz asıl senin yaptığın saçmalık akıl var mantık var!!!
Tamam abi kızma amma atarlandın ya düzgünce de konuşabilirdin diğerleri gibi?
abimi ben 18 yaşındayım :D,
bunun düzgünlüğü yok aklını başına al yazık ya lütfen şu an senin düşüncelerin emin ol heyecan aramak olgunluk aramak başka birşey değil ama en fazla birkaç ay sonra pişman olursun
Ya abiyi o anlam da demedim ya 10unu geçmiş birinden hoşlanıyorum niye abi diyim :D Ya haklısın zaten sadece çok atarlı konuşmana kızdım bende doğru olmadığının farkındayım ya zaten dediğim gibi imkansız o yüzden ileride pişman olmam yani evlilik gibi bişi olmıyacağı için :D
30unu pardon 10unu yazmışım fail oldum
sen baştan failsin :D
Kalbimi qırdın yaşayamam artık.
boşver ya yaşıyoruzda ne oluyor bide ölümü tadalım :)
A-normal
Niye?
18 yaş değil 30 yaş olsan anlarım ama 18 yaşındaki duygular ergenlikten kaynaklı. Aynı öğrencilerin öğretmenlerden hoşlanması gibi geçicidir de ondan
18 yaşında ki biri ergen olmuyo ki? Yetişkin oluyoruz artık.. En azından yasal bir yaş
Yaş evet kafa hayır
Herkesin kafası aynı değildir
yaş farkı çok fazla olmaz
aşkın yaşı yok
olabilir ama biraz yasli
Baban yaşında kızım yuhhh !
Normal değil.
bence ergenlikten
Büyük ihtimalle ama gercekten hoslanadabilirim neden hemen herkes ergenlik diyor ki
hayır hoşlanamazsın degil canım ama herkes lise hocasına aşk beslemiştir bu yaşlarda
aynen yani normal birşey değil mi?
aslında mesela 25 yaşındayım 50 yaşındaki birinden hoşlandım desem normal derim ama yaş 18 olunca insan ergenlikten mi acaba yanılgısına düşüyor
Yani sorun arada ki yaş farkı değil sorun benim yaşım mı?
evet
Malmısın?
Hayır sen?
Soru işaretini birleşik yapmasaydın seni ciddiye alabilirdim
ey Allahım ne insanlara kaldık sen bu ergenlere beyin ver Yarabbi AMİN
Sen çok büyüksün sanki gelmiş bana ergen diyo
kafan güzelmiş güle güle kullan :D
Evet senden güzel
Baban kac yasinda?
43 yaşında
Valla olsun baban sayilir
Ya yok be
Saçma.
Neden?
Günü düşünme geleceği düşün. Sen 25 yaşına geldiğinde o 55 yaşına gelmiş biri olacak. Sen genç biri olacaksın o ise yaşlı. Sen gençliğini yaşamak isteyeceksin. O ise hayata doymuş biri olacak. Sizin çocuğunuz olsa psikolojisi bozulur zavallının. Ben bu adama dedemi diyeceğim babamı diye. Yapma böyle şeyler lütfen ya.
Yanliz ben 25 olduğum da o 45 olucak matematiğin benden de kötü :D Aslında haklısın ya of
Matematiğim kötüdür ama bu kadar berbat durumda olduğumu şimdi fark ettim ::D Yok kız 4 yerine 5'e basmışım yanlışlıkla :P Takıldığın şeye bak konumuz bu değil. 20 yaş nedir ya açılmak istesen amca senden hoşlanıyorum diye mi açılacaksın. Hemen unut onu hemen hemen. Getirtme beni oraya.
aşkın yaşı yoktur :D
Helal be :D
ilk olmazsın...
Onu biliyorum malesef :(
yookk yani bu durumdaki ilk sen diilsn manasında
iğrençsin
Neden?
Senin fizikte berbat. Kaslar gözükmüyo resmen :S
İyi misin abicim?
gelip geçici,
Öyle olduğunu biliyorum bende ama ne biliyim ya hep ondan bahsetmek istiyorum yanlış bişi olmadığını insanlardan duymak istiyorum
iğrenç
Aynaya bak iğrençliği o zaman görürsün
ben kendimce olanı söyledim yüzünede söylüyorum sende iğrençsin. kendine güveniyor isen erkek arkadaşınla olan resmini koy bende bayan arkadaşlarımla olan resimlerimi koyucam tammı.
erkek arkadaşım yok ki D:
olmasıda zor gibi.
farkındayım niye yüzüme vuruyosun? ben sevilmeyi hak etmiyorum zaten ben kimim ki zaten.
Aman tanrım didim !
Niye öyle didin!
abi bu nedir ya?
Küçümseyerek neden bakıyosunuz? Bende bu durumdan memnun değilim kendi elimde olan birşey değil
çok çok normal.
Ay dimi ya sonunda normal bulan bir kız :D
bence gayet normal ya
Parası mı var
evet te birinden parası var diye hoşlanılır mı :D
Evet :):) yaşa bak babandan büyük belki
Yok be o kadar da değil :D
Yaşıtların varken napıcan yaşlı adamı
Yaşlı durmuyo ki
Olabilir en en fazla 10 yıl sonra nolcak 10 yılı 'bırak 4-5 yıl sonra adam çökecek sen daha yeni evlenme çağına gelicen
Babam ondan büyük ve hiç çökmedi çok genç duruyo yani demek istediğim bazı insanlar genç durur yaşından o da baya genç durur gibime geliyo
Aman bana ne
Aşkın yaşı yoktur :)
Çocukluj
Anam yasinda la.
içi ölü kız
Bkn. Oha
A- normal
Kesin baban yoktur
Al işte :D Var aramız da çook iyi
Sen banada aşik olursun
O değil de ben kimim tahmin et :D
Tanistik mi senle:)
Bana mesaj attın ya kurabiyem diye :D
Hatirladim canim niye yazmadin sonra hemen mesaj at:)
Tamam atarim :D
Sana bir surprizim var gel
Çok normal.
Dimi ya :)
Aynen :)
Kusacağım
Neden?
çok daha güzel olur
Dimi
aptal kız modeli
Neden miş çok bilmiş
Baba kiz gbi :o
normal değil bence
Çok marjinal..
Bir sorun yok. :)
öğretmnin filan mı
Normal
hoslanabilirsin
Fark çok fazla ya
Bence fazla
sıkkııntılı durum
Anormal.
Peki neden?
Baban yaşında adam yapma gözünü seviyim. Hem o aşk bitince ne olacak?
Zaten aramızda öyle bişey olacağını sanmıyorum yani o kadar ciddi şeyler olacağını
hayranlık bu aşk degıl
anormal
Niye?
20 yaş cok evlılıkte sorunlar cıkar
Amacım evlilik değil ki zaten ya
Yok ya cddımısın
Ciddiyim valla
Bnmde başımdan öyle bse gctı için hak verıom sa
Senden büyük bir kadından mı hoşlandın
Yok evlendım
Mutluysan Olur...
Yani ama onunla olamıcak olmamı bilmekte acıtıyo
Evli mi?
kesin zengndr dimi
Off :Ddd
iyi olur iyi olur :)