AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
209Cevap
20 yaş çok en fazla 10 yaşı olmalı ve kız en az evlilik yaşı 20-21 olmalı bence
Yuh. Birde normal diyen yok mu iki kere yuh.3-5-7 degıl 20:D
olabilir bir şekilde etkilenmiş olabilirsin ama uygun değil bence
olabilir hoşlanman normal ama hoşlantı olarak kalsın o
ben 35 im hanımefendi 24 yaş farkı falan cavlıyodu beni kandırdı demekki tirbiyisizz
2 3 sene geçsin görürüm ben senin tutuldum hallerini :D
E haklısın da yani zaten hep sevicem demiyorum şuanda hoşlanıyorum diyorum :D
10 seneye kalmaz sen onu aldatırsın dost acı söyler..
benım gercek olan yorumumu beyenmedın heralde hıc yorum yapmadın ama gercek bu bu sevdadan vaz geçmelısın bence
Ne diyceğimi bilemedim :D ama o benim olsa hiç aldatmam gibi geliyo ne bilim ya
cinsel arzular o kadar tuhaftırkı hıc evlenmedın ıcın bılemeye bılırsın cınsel olarak senı ılerde tatmın etmezse baska bırıne yonelmenız mumkun olabılır yasıtlarınla ılgılenmen daha saglıklı olur bence prof. doç. psikiyatrı dok. tavsiyesi
Normal degil. gecici birsey olabilir bence cunki daha olgunlasmadin bile.38 yasindaki Adam gormus gecirmis dikkatli ol!
adam 18 yasinda evlenmis olsa 19 yasindayken esi hamile kalmis olsa 20 yasinda cocugu dogmus olsa senin yasinda kizi olur mk midesizi
bende bende 18 yas kucuk bir kiza adik oldum ama acilamiyorum sen daha sanslisin galiba...
Nerem şanslı? Sen kaç yaşındasın ki? 18 yaş küçük bir yaş değildir ayrıca.
ben 33 o ise 16 sanirim. ben acilsam subyanci olurum sen acilsan sorun yok...
ben reşitim çünkü ayrica bana da reşit olduğum halde herkes sorun olarak baktı yorumlara bak yarısı karşı
herkesin ne dedigi cok ta onem teskil etmiyor. sonuc ta kim ne derse desin seni vede kalbindekini degistiremeyecektir.
çpk normal küçük yaşlı kızlar büyük erkeklerden hoşlanırlar devamlı bu zaman sonra geçecek merak etme
Çevre icin hoş karşılanmaz mantıklı konuşmak gerekirse
Aynen onun farkındayım
onu baban yerine koyuyorsun farket şunu
Ya öyle değil işte hem küçük duruyo hiç 38 yaşında gibi değil
he yav he
Bak şimdi sen bana inanmıyo musun
Simdilik sorun yok ama on yıl sonra beraberliginiz devam ederse sorun olabilir
Normal mi bilemem ama anlik seylere heveslenip aptallk yapma bence :D
olgun ınsanlara ılgın vardıkatını cekıyo bu durumlar olur
Bize denk gelmez böylesi :D
Hahahah :D
:))
olabilir sıkıntı yok açıl bence seni geri çevirmez her türlü :D
genç kızlar olgun erkelerden, olgun kadınlar genç erkeklerden hoşlanır mış
Cok normal, ama unutma gelip gecici bir heves seninkisi
bir anlik hoslnma diyelim ama evlilikle sonuclanmasi sorun olur iste
benimkinin kizi bile var biraz klasik olacak ama askin yasi yoktur guzelim aldiris etme
aynen canım böyle düşünen birilerinin olması güzel :) vay be benimki yine iyiymiş :D
Psikolojik destek al bence
Abartmasan?
Psikilojik destegi yalnizca deliler manyaklar almaz. Bu olayda da senin ihtiyacin olmuş. Abartan yalnızca sensin.
bir sorun var bu sence de bir sorun haline gelmiş kafamiza taktiklarimizi birisi yardimiyla cozmeliyiz bazen.
Biliyorum sadece onların almadığını. Ben dalga amaçlı söyledin sandım genelde öyle diyolar da kusura bakma
Normal ya da anormal ne fark eder? Gönül bu.
Dimi ya seviyorum işte
Tutulma insanin elinde degil ama sonu hüsran
Ama elin de değil işte
Evlendikten 10 sene sonra adamdan sıkılıcaksın sonra kendine jigolo tutucaksın.
amcan sayılırım kızım o senin
sayılır olacaktı o pardon
sayılırım ahah :D ya zaten amcan sayılır diye okudum sen düzeltince fark ettim :d of yok ya aşkın yaşı olmaz olmamalı
bir zaman sonra sıkılırsın ondan yaşlanmış kızım oo
sen daha gençsin :D
Ya of :( Keşke daha küçük olsaydı
yanlış yoldasın
Niye ki ya zaten ikimizin olması imkansız gibi
Hayranliktir o olsa olsa. Deden yasinda adam.
Dede mi abartma babam bile ondan büyük :D
Baba sevgisine hasret kalmış.
O kız 18 yaşında evlense 20 yaşında çocuk sahibi olduğunda 40 yaşındayken 20 yaşında çocuğu olacaktır.. Yani komik olur.
Baba sevgisine hasret falan kalmadım babam la aram çok iyi neden herkes böyle diyor ya.
Diğer yorumlara bakmadım bile.. Demek öyleymiş.
Yaş farkı tabikide normal.
Ama bu biraz fazla abartı değil mi? Yani objektif olursak?
Ha çıkmak için soruyosan 3 5 aylık normal. Zaman geçirirsin sadece.
Ama evlendiniz diyelim o 70 yaşında olduğunda sen daha 50 yaşında olacaksın. İsteklerin olacaktır gün geçtikçe vs.. Çocuklarınız dedeleri yaşında bir adama baba diyecek..
Bir film geldi aklıma ama unuttum ismini :D
Ya evlilik sanmıyorum yani şu an ki aklım olsa ileride evlenmek isterim tabi ki ama geçici oldugunu düşünüyorum
Ha geçiciyse sorun yok.. Zengin heralde
zengin ama zengin diye sevmiyorum orda anlaşalım :D
Ama o da bir etkendir..
Bence normal ya bende buyuk biriyle cikiyom bakalim nolcak
selenay naparsa yapsın sen kendıne bak senınkısı bı hoslantı ama umutsuz vaka..
Babandan ilgi sevgi mi görmedin?
Görüyorum onla alakası yok ya
Kendisinden yaşça büyük erkeklere ilgi duyan kızların geneli baba sevgisi görmediği için böyle yönelimlere giriyorlar...
Ya aynen öyle ama ben şu ana kadar bu kadar büyük birinden hoşlanmadım hep yaşıtlarım la ilgilenirdim ilk defa oldu bu her zaman olan birşey değil yani
aşkın yaşı olmaz derdim ama 20 yaş çok be :)
kesinlikle doğru bir şey değil iğrenç bir durum.
bende sevmek istemezdim elimde olan birşey değil neden iğrenç diyosun ki? sende yaşayabilirsin aynısını bende daha önce asla kendimden büyük biriyle ilgilenmem diyodum.
Elinde olan bir sey
Peki neden vazgecemiyorum o zaman?
babanla araniz nasil?
çok iyi ya. babayla alakası yok bence.
belkide olgun insanlar daha cok guven veriyor sana baban gibi? olamazmi bende 5 yas buyuk birini isitiyorum benim yaslardaki cok cocukca gibi geliyor bana.. ama 20 yas bana cok geliyor..
Çok çünkü..
peki hitc dusundunmu acaba kendini fazla kaptiriyorsun diye? belki sadece sevdigini saniyorsu ama aslinda sevmiyorsun sadece bir amca bir abi gibi? Yani bu ask veya sevgi oldunu dusunmiyorum adini ne koyicam da bilmiyorum ama gecerli bir durum gecer sadece kendini fazla kaptirma..
bence normal yani yaş farkı hoşlanmaya engel olmaz
Ben 20 yaşındayım nişanlım 32
Sizin aranızda 12 yaş var ama daha az sanki
18 yaş altına sübyancılığa girer ama onun dışında ortada aşk varsa sorun olmaz diyorum Ama gönül bu kimi seveceğini seçemezsin yol yakınken sil kafandan olamayacağını düşünüyorsan tek taraflı olmaz seni bitirir
Aynen tek taraflı olmasa her türlü umudum olurdu
aşkın yaşı olmaz sözünü biraz abartmışsın sen.
Elimde değil be güzelim ne yapayım benim suçummuş gibi konuşmayın ya ben de istemiyorum sevmeyi.
canım bu sevme değil zaten sadece hışlantı nasıl lise zamanların öğrenciler hcalarına aşık olup kısa zaman içinde unutursa sende unutacaksın
Baba-kız ilişkisiyse normal evet ^^
Ama ya :D
Gayet normal yeterki birbirinizi gerçekten sevin
birkaç yıl için çok iyi sonrası nı sen hayal et
bir kaç yıllık olsada olsun isterim yeter ki olsun
tabiki hoşlanman normal bişey. hemen hemen herkesin başına gelmiştir. hem bulmuş bir çıtır daha ne ister ki
ahahah dimi ya :D
gözü senden başka kimseyi de görmez. sabah akşam seninle ilgilenecektir
çok cahilsin keşke ölsen :))))
Cahillikle ne alaka?
hayatta yapılan her seyin arkasında mutlak cahiilik vardır anlık hevesler insanı bozguna ugratır. hayat senin takıl
Baban ise normal ;) :)
babam daha büyük be :D
Şimdi yanlış anlama yirmi yil sonra o ellisekiz sen otuzsekiz yaşında olacaksın bir kadının neyse anladın sen onu ;) :-D
Şaka gibi hiç normal değil
Neden?
Kafiye uyuyor neden olmasın 18 - 38
Dimi çok uyumlu yaşlar mesela ben 20 olduğum da o 40 oluyo :D
Ahah :)) Cıks sen bu mantıkla karar verme yaşın kadar arada yaş var iyi düşün.
Ya bir şeye karar vermiyorum zaten sadece seviyorum yapıcak bişey yok elbet geçicek ama ben şu an onu seviyorum
onun ki ağır gelir sana :)
Yaa
yaşından bahsettim yanlış anlama
Offf :Dd
Kızın gözleri bozuktur..
Niye? İlla herkes gibi dış görünüşe mi aşık olmak zorundayım
Neyine aşık oldun dışını görmeden içini mi keşfettin?
İçini tam bilmiyorum belki ama tanıdığım kadarıyla çok hoşlandım elimde değil ne yapayım seviyorum diye öldüreyim mi kendimi
Öldür demedim bunun ne kadar imkansız ve saçma olduğunu öğret kendine aradan bir iki yıl geçince anlayacaksın demek istediklerimi iyi ki olmamış diyeceksin..
Biliyorum zaten olmıcak hayallere kapılmıyorum ki yani demek istediğim 18 yaşındayım saçma olduğunun bende farkındayım ama fazla da değil bence çünkü aşkın yaşı, cinsiyeti yoktur bence
Var var onu kim diyorsa ya aşkı bilmiyor ya kendini..
uzak dur akşam haberlerinde izlemeyelim seni :(
Ya öyle biri değil canım için rahat olsun :d
insanlara güven olmaz
baba kız takılırsınız işte
acı ama gerçek bir yorum..
ya of aynen...
begeni 10-11di sırf eşit olsun diye begendim mk
romeo hepte eksilemiyolarmış yorumunu :D
benim sayemde artı aldı işte bunlar hep benim sayem de !
haha sağol :D
Resitsin canim skntı olmaz 45 ustu olsa olmazdi
Bence normal değil nerdeyse baban yaşında
Nakite ihtiyacın varsa kredi diye birşey var
? (yorum kısaymış)
Diyorum ki bunlar hep para kokan hareketler. Destekleyen erkeklerde yarın birgün 18inde kız alırsam tükürdüğümü yalamiyim mantığında... yok aşkmış şeymiş umurlarında değil yani
Ya herkes sen değil canım benim. Zengin diye sevmem ben birini onun yerine kendim çalışır zengin olurum başkasının parasını yiyeceğime. Herkesi kendin sanma. O erkekler konusunda haklısın belki ama aşk olamaz mı sanki?
Herkesi kendin sanma lafını kullanmandan belli 18 olduğun olmaz o iş yaşına göre olgun olsan neyse
Bende
Olmustum
Normal
Babam 37 yaşında biliyor musun.
Baban çok gençmiş bunu biliyor musun peki?
Babam 19 yaşında baba olmuş ee köy çocuğu olunca normal :)
Baya erken be :D
10 yaşa kadar normaldir ama sen bayağı büyük bir farktan bahsediyosun 20 yaş düşünsene şimdi evlendin 10 yıl sonra o 50 sine yaklaşıcak sen 30 una
Evet farkındayım ama işte
Yok canım çok az 60 a kadar yaş farkı olmalı
Çok komikmiş :D
Benm babamla aramda 23 yas var. s. s
Hadi be. s. s
Ilerde cok buyuk sorunlar yaşarsınız
Doğru diyosun
Biri yerime oha diyebilir mi
Ya ama
Ergenliğin verdiği hevestir.
Ya 18 yaşında ergen mi olur
18 yaşındaki şahıs ergen ve çocuktur. Ergenlik 21'e kadar sürebilir bazen dahada fazla ayrıca ergen yüzünde bir sürü sivilce olan kişiye söylenmez, sivilce ergenliğin bir parçasıdır sivilcen olmasada ergensin. Saçma sapan hayallerinden vazgeçmeni öneririm, zenginse anlarım..
Zengin ama zengin oldugu için sevmiyorum orası da ayrı ya ayrıca ergen demene bişi demiyorum da 18 yaşında biri çocuk hiç hiç değildir boşuna mı +18 deniliyo
Ergeni hakaret olarak algılamamanı rica ediyorum, 14 yaşında gözün açılsa daha hayata atılalı 4 yıl olmuş. İnsan vucudu hızlı gelişir ama ruhu kişiden kişiye değişir. Bahsettiğin ilişkinin olmayacağını daha baştan anlayamadığın için çocuksun, 38 yaşındaki adamın içinde fesatlık yoksa seni çocuk olarak göreceğine emin olabilirsin.
Üzdü bu yorumun ya. Benim şu an sevdiğim biri beni çocuk olarak görüyo yani?
Harbiden kişiliği oturmuş iyi biriyse kesinlikle gözünde çocuk olarak görüyordur, içi fesatsa bilemem. Bu topluma 10 yıl bile fazla gelirken sen 20 yıldan bahsediyorsun, erken evlenseydi senin yaşında çocuğu olurdu, ben gerçeklerden bahsediyorum amacım kötülemek falan değil ailenide düşün böyle birşeyi duysalar fenalık geçirirler.
Doğru ya kendim dışında herkesi düşünmeliyim ben değil çevremdekilerin mutlu olması daha önemli.
Baban ile ilgili sorun mu yaşıyorsun?
Of hayır :D
Peki:D
ağır bir liselisinnn kabul ett :D:D
Ya ne alaka ki hem 18 yaşında liseli mi olur be :D
evet olur :d:D
Olmazzz :D tamam ben liseliyim ama sınıfta kaldığım için kalmasam üni li oluyodum :D
olsunn :))) yine liselisinnn kalmasaydın banane :D:D :) şaka bir yanada neden kaldınn :D