AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
209Cevap
Ulan ben 23 yaşında 18 lik kızlara mesaj atıyorum abi diyorlar ::(
ahahah :D ve bende 30unu geçmiş birine aşık oluyorum hayata bak :D
Aynen ne kadar adaletli bu dünya dimi.
Sende bulursun belki bir gün benim gibi birini bana da 15 yaşında ki bir çocuk abla diyodu :d
Ya erkek der normalde bence 23 e 18 iyi yani benim tam ilgilendiğim yaş. Bırak 38 ligi gel benim sevdiğim ol :)
Bilemedim şimdi :D
Haha baban yaşında adam be :)) idealini bul
Aslında olabilir ama karşında ki kişinin niyeti çok önemli, yoksa sevmenin bir yaşı yoktur diye düşünüyorum ama seninki de uçuk bir yaş farkı olmuş
Evet biraz öyle ya. Aynen düzgün yani gerçekten sevdikçe pekte önemli olmamalı yaşın
Evet önemli olan o uyumu, güveni yakalayabilmek
saçma.. bana bu aşkın yaşı yoktur lafı başından saçma geliyor. yaşında küçük daha ayrıca. aşkın yaşı b*k yok. paranın yaşı yok asıl.
Para için sevmiyorum ya yeter.
sana ithafen söylememiştim
İçinde derinlerde bir yerde baba sevgisi eksikliğidir o
baba sevgisi gibi bir sevgi yok ama içimde ona karşı. ayrıca babamdan da hep sevgi görüyorum
bikaç sene sonrasını düşün. o yaşlanacak sen gencecik kız
18 yaşındayım benim babam o yaşta :D :D ooha yanii geçicidir merak etme bende bir ara yalınla evlenme hayalleri kuruyodum. d. d. d. d
asjklfhagjasjfkas aynı ben. d ya geçici olduğunun farkındayım ya ama anlıyosundur beni heralde :dd
şunu düşün bundan 5 yıl sonra o adamla kendini nerede görüyorsun? Ayrıca yolda kızı gibi dolaşırken utanmayacak mısın?
Böyle dediğinde utandım... gerçi o küçük duruyo ama
5 yıl sonra pişman olacağın birşey bu çocukların öğretmenlerine aşık olmalarına benziyor
Askin yasi yoktur. Olgunluk tecrubedir. Bence normal.
bende öyleydim. hep hocalarımdan hoşlanırıdım. 30 35 40 45 falan. bu 2 senedir küçüklerdne hoşlanmaya başladım 17 18 19 falan :)
Ben genelde yaşıtlardan hoşlanırdım artık onda beni bu kadar çeken ne varsa :D
:) geçer yaa. anlık olan şeyler işte
aradaki 20 yasa normal diyenler 30 yasindaki adamin 10 yasindaki kizla evlenmesine karsi cikmayın ozaman
Saçma. 10 yaşında ki bir kız daha çocuktur. Fakat 18 yaş yetişkin yaşıdır çocukluktan çıkmıştır.
Saçma değil fikirleri birbirine uyuşturuyorum.18 yaşı daha tam oturmamıştır sen öyle sanıyorsun. bunu destekleyenler, kimse karışmasın diyenler halis toprak' ın 18' lik hatunla ilişkisine neden karışmışlardı? sormak gerekir. hiç samimi değilsiniz lan. belli ki para var işin içinde. ya da sen çok cahil diye düşünüyorum aklın varsa boşver 20 sene sonra 60 nerdeyse sen 40 ileri düşün ben düşüncemi söyledim Yinede senin bileceğin iş senin seçimin.
Hz. Muhammed de kendinden büyük biriyle evliydi hatırlatıyım..
30 la 10 nerde 18 ile 38, nerde, biraz mantikli cevaplar verin.
Evliydi sen ise hoşlantı. ben fikrimi söyledim sen bunu illah kabul etcen diye bişey yok benimsemediysen SAYGI duyuyorum dersin geçersin bacım
18 reşit oldu diye çok mu büyük oluyor ne kadar düşünebilirsin ileriyi ilişkiyi içeriğini ben burada Kızın kötülüğünü istemıyorum bana Göre yanlış olan birşeyi ona belirttim zaten bir hoşlantı he yok ben illah ondan vazgeçmicem diyorsa onun bileceği ben fikrimi sunarım geçerim kapış @farklihisler
Aynen bir hoşlantı evlenicem falan demedim biraz fazla abartarak konuştun da.
Bu konularda konuşma Tarzım böle soryy
Normal değil adam askerdeyken sen yeni doğmuşsun dünyada erkek yok gibi gidip olgun herifleri buluyosunuz..
İsteyerek yapıyomuşuz gibi konuştun
Sevmekte sevmemekte insanın elinde en sevdiğimden dahi ayrıldım ! seni başkasımı yönetiyor? ahmakmısın sen?
Canım beyin başka kalp başka konuşuyo amma da saçmaladın. Yani elimde olsa bende sevmek istemem ama yapamıyorum içim de ona karşı sevgi var
Beyin kalbi yönetir iradesi güçlü insanlar için.
Guzelim hiccc kimseyi dinleme adam iyiyse begeniyorsan seviyorsan istedigini yap. Gönlün ilk ne derse onu yap. Handenin bile kendinden 20 yas kucuk sevgilisi vardi Romeo bilirsin
Çook haklısın canım ya valla böyle düşünenleri görünce cok mutlu oluyorum
Seni kim mutlu ediyorsa sana iyiyse o arkadasindir sevgilindir herseyindir. Ne yapim ayni yasta sevgiliyi kocayi beni anlamiyorsa dimiii
Aynen ya aynı yaşta olunca ne oluyo hem yaşıtlarım çok ergen
Aslanim benim al yasa istersen evlen mutlu eder seni etmezse ayrilirsin bu kadar kolay ;)
Ben de tam bu durumdayım o 40 yaşında aramızda 20 yaş var ne yapacagimi bilmiyorum deli gibi hoşlanıyorum ve insanı bağlıyor kendine.
ben 39 yaşındayım 18 ila 20 li yaşlarda kızlar çocuk gibi geliyor ama kızlar hoşlanır mı bilmem
20 de çocuk geliyosa artık :D
ne gelebilir ki artık ben o gözle bakamıyorum.
20 büyük bir yaş fazlasıyla yasal yani ne biliyim.
Yasal evet ama bence sorun çekinme. Benim tanıdığım biri vardı yaşı 25 gibi çocuğu var evlenmiş ayrılmış. konuştuğu adamın torunu vardı ve deli gibi seviyordu. belki anlaşılması güç bir durum olsa gerek ama. Çekinme ortadan kalktıktan sonra yaş sorun olmaz.
Çok doğru ya. İnsanlar sürekli yargılıyorlar sanki biz seçiyoruz seveceğimiz kişiyi.. Bizde isterdik daha normal birilerini sevebilmeyi
Hangi halinden hoşlandın ki sen bu söz konusu kişinin şimdi de ben merak ettim.
Aşkın yaşı yoktur amma velakin sonu hüsran gibi gelıyor bana platonik diye düşünüyorum.
kesinlikle plotonik
Ama insanı mutlu eden yanında olması değildir çoğu zaman hayal bile yetiyor bir sıcak tebessüme :) mutlu olasın emi :)
aynen ya :) mutlu ediyo işte niye mutluluguma laf ediyonuz sadece seviyorum sanki kötü bişi yapıyorum sanki evlencem adamla ne abarttılar ya :D
Takma sen kurgula :) baskalarının lafları ile hayatını değiştirme kendin ol ve dilediğin gibi yaşa misyonunu da vizyonunu da kendin belirle kımsenın hayatına mudahale etmesıne ızın verme bu şekılde mutluluk oranın bır kat daha artacak sen sevmene bak :D
sağol ya sevdim seni :D
eyvallah dertleşmek ıstersen buralardayım :)
Daha olgun be daha anlayislidir ve iki kisi icinde mutluu oluyosaa olur bence onemli olan kalp ve kafa yasasii
Bak büyük olanın yaşının yarısının 7 fazlası ideal yaş aralığı onun için en küçük 26 yaşında uygun yani :)
Nasıl abin amcan yaşındaki birinden hoşlandın ilginç
Abi neyse de amca demeyin ya kötü hissediyorum
adam sana göre karizmatiktir hoşlanmışsındır hormonların kıpraşmıştır olur öyle şeyler ilk oklda bende hocama aşıktım. p
evet baya karizmatik :D
olur olur da çok ciddi düşünme içinde patlasın oda yavrum :D
Adam 18 inde evlense 20 yaşında kızı olurdu ondan bile 2 yaş küçüksün.
Sevgilim yok diye üzülme,
Belki daha doğmamıştır...
ahahah of ya :D haklısın ne diyim
:))))
neyse ki varlığından haberi yokmuş. zira bir çoğumuz liseli olduk son tahlide
Onlar evlenmeden cocukta yapio ilersini dusun ilerde ona amca dicen
Normal, insan etkileneceği kişiyi bazen seçemiyor duygular ve mantık uymuyor kimi zaman
olgun erkek diye diye abarttınız bu bildiğin kartoloş :D
Ya of :D olgun erkek meraklısı değilim oda pek olgun sayılmaz :D
bizim aramızda 21 yaş var, ben 19 um. kimse olmaz demesin. şu hayatta herşey oluyor
Aynen ya yaşın ne önemi var ki sanki
Bana neden böyle biri denk gelmiyor arkadaş!
Onu bırak yaş kriterini kaldır, o bile olmuyor be :(
Ulan o kadar çirkinsem, çirkin şansım nerede?
Duyguların havada ucustugu yaştasın. Dikkat et kendine aşık olup yanlış bişi yapma. 1-2 sene sonra kendine şaşırırsın. Unutur gidersin.
ya çok normal, sen de yeterince olgunsan adam da sadece cinsel yönden düşünmeyecek kişiliğe, olgunluğa, düşüncelere önem veren kültürlü biriyse neden olmasın. ne büyütmüş millet ya.
İşte bu ya. Senide öpcem gel :d Gerçekten çok abarttılar 18 yaşında ki birinin neresi küçüktür ya? Ki öyle biri olmasa ilgilenmem de zaten
mükemmel cevap!
Sen Reşit bir kızsın. Kendi kararlarını alabilecek, verebilecek yaştasın.
... Belediyesinin bana verdiği yetkiye dayanarak sizleri karı-koca ilan ediyorum. :-)
Din bile zorlaştırıcı olmayınız, kolaylaştırıcı olunuz diyor.
Not: Yorum yapmamayı bile düşündüm. Ama bu soruya kayıtsız kalamazdım. Fikrimi belirtmeden yapamazdım. Yüreğinin götürdüğü yere git kardeşim.
Çok doğru söyledim canım ya. Sağol kardeşim :)
Bende olgun bayanlardan hoşlanıyorum olabilir bu aşk otada :D
olgun kızlardan hoşlananı ilk defa görüyom :d
ya olgun derken benden yaşça büyüktür aşık olabilirim sen oluyorsunda ben olamıyorumuyum :D
Ayıpsın tabi olabilirsin de genelde erkekler daha genç kız beğeniyo ya ondan dedim :D
Boş iş onlar ya :))
o kız salaktır. ergendir. aklı başında deyil ve ilerde pişman olacaktır.
Niye ileride pişman olayım ya onunla evlenecek olsam neyse. Sadece hoşlanıyorum niye herkes olayı bu kadar abarttı
l*n 20 yaştan bahsediyosun gelde abartma
benim elimde olan birşey değil.
elinde olmadığı için aklı başında deyil dedim
haberi yok dyon olsa beğenirmi seni . evlimiki bu adam
Beğenir öyle bir tip :D yani bence öyle umarım yanılmıyorumdur allam
evlimi peki
cevap veremediğine göre adam evli
evet :D:D
yani bekar olsaydı geçici bir ilişki düşünülebilirdi şimdi zor yani hemen daha genç ve bşka birini bul ben mesala yaş 32 bekar d d (gülücük işareti
18 yaşında ki kızın 68 yaşındaki adamdan hoşlanması sorusunu görürsek şaşırmayın
Ya o kadar mı tuhaf ya
bizim de orada da bir tane alman teyze var 45 yaşında ona tutulmuştum töbe töbe ya kızı yaşındasın hiç olurmu öyle şey oğlan kalmamış gibi piyasada
Secemiyosun ne yapalım
töbe töbe. bu sözlükte bir başlık açılyor sonra günlerce aynı yönde ilerleyen itiraflar :d
Nasıl yani? :D
yani son bir kaç günde sürekli kızlar işte ben 19 yaşındayım sevdiğim adam 28 yok işte ben 22 yaşındayım o 45 falan tarzı şeyler söylüyorrlar. sen de aralarına katıldın onu diyorum:D
Cidden mi ya ben hiç görmedim yanlız değilmişim demekki :D
çok mantiksiz bisey degil sevginin yasi yok bence ama dikkat etsin derim
Bencede yok ya
Benım jeniffer lopezden hoşlanmam gibi bişe normal bence
bide jenifer kadın yani :D erkeklerin kızlardan büyük olması fazla sorun yapılmıyo ya
Aşkın yaşı, yeri ve zamanı yoktur.
Çok güzel dedin ya.
Tşkler.
Herkes atip tutmuş bakma kimseye sen bosver mutluysan yürü bu yolda cano
Şanslı adammış girebileceği kart pis bir deliktense yumuşak ve daracık bir deliği var
Sırf bu yüzden mi şanslı yani?
E yani o yaşlandıkça sen genç kalıcaksın antropoza kadar biner sana
Şansının farkında olmadığı sürece pek te bir önemi yok
Bilirse seni kaçıracağını sanmıyorum canım keşke bana da böyle genç biri aşık olsa
Sen kaç yaşındasın ki?
Sübyancı damgası yemeyelim şimdi boş ver
38 den büyük müsün?
27 .
20 yas fazla olur ya evlenseniz ortak birsey yapamazsiniz jenerasyon farki var resmen aranizda
hoşlanmak normal etkilenebilirsin ama öyle bir ilişkinin yürüyeceğine inancım yok :)
çüşşşşş
fazla haci
cocugu olacak yastasin bir bakima !
Bizde milf severiz de gidip asik olmuyoruz normal degil bence genclik atesiyle mallasiyosun aslinda bilincaltinda onla yatma fikri var sadece.
Ya aklımdan hiç öyle bişi geçmedi masum bir sevgi olamaz mı niye hemen oraya bağlıyosunuz ki
Hayir yanlis anladin beni sen. Bilinc altinda bu yatiyo aslinda bu yuzden asiri baglamiyosun direk. Istemsiz bişey. Hic dusunmemis olabilirsin bile ama o olgun biri hem fizik hem dusunce olarak. Bu bilincaltina ilgi cekici bisey olarak geliyor ve hormaablarinin salgilanmasi hizlaniyoe kizsal durtulerin on plana cikiyor. Iddiaya girerim ki adami gorunce icini istemsiz bir mutluluk kapliyodur ve belki icinden gulumsuyosundur
Aynen öyle oluyo ya aşırı sevimli
Iste o mutluluk hormonunun saglanma nddeni enin cinsel hormonlarinin salgilanmasi tamamiyle beyninin snaa bir oyunu vazgec bence dicem ama demekle olmaz kendi yasinda birilerini aramaya calis :D adam evli mi bir de
Evli. s. s öyle yapicam artık
Al iste hemen uzaklas o adamdan dedigimi yap heralde olgun birini istiyosun 2 3 yas buyuk birine bak sende o adamdan uzak dur en fazla olacagin seninle beraber olur sende yuva yikmis olursun baska bisey olcagi yok. Sendedigimi yap bir de eic secmeden bekle bak simdi beni secemiyosun :D
Ya olgun seven biri değilim şimdi öyleymiş gibi görünüyo ama değil işte aslında yaş fark etmiyo benim için kendi yaşıtımdan da hoşlandım 4-5 yaş büyükten de ama ilk defa bu kadar yaş farkı birinden hoşlandım ama genel olarak olgun erkeklerden hoşlandıgımı sanmıyorum ki oda kişilik olarak pek olgun biri değil :D
Salla dedigim gibi sadece cinsel durtuden ibaret
Neresi normal ya bence sacmalik en fazla 3-4 yas olmali bence
12 sonra sonra ziraat bankası kuyruğuna beraber girersiniz. Amcaya yardımcı olursun karşıdan karşıya geçerken.
😔😔
Pfff çocuk yapsanoz babası erkenden ölücek belkide bence okadarda iyi fikir değil :)
git kızım okadar genç koç gibi delikanlı adamlar var :D napıcan 38 lik adamı içi geçmiştir onun köhnemiştir mk ;D
dışardan yaşlı durmuyo ve aşırı tatlı ma :/
resmini mesaj olarak atarmısın lütfen bu konuda çok merak ediyorum ne buluyolar diye valla resmin varsa at özelden bakıcam
adamın resmi :D yanlış yazdım
boşver resmini :D
pff niye ya sadece merak ediyorum mesaj olarak atıcaksın zaten kötü bir değerlendirme yapmam merak etme sadece nasıl bir kişiden hoşlandın ona bakıcam.
atıcaktım ama mesaj atılmıyo
hımm sende xper1 seviyesin ondan ;) skype veriyim oraya at :D valla merak ettim
Aradaki bu kadar yas farkı
https://i.hizliresim.com/Z13z5g.jpg
Günah mı diye sormadım yanlız:D
Mizaha bak
Olabilir ayni sey basima geldi ama cok uzun surmez emin ol
Umarım öyle olur ya
Onun yerine zengin olme potansiyeli olan dedelerle cik akkskdkddkdk
Oda zenginse? :Ddd
Dede olunce miras sana kalcak adami napcan Kksdkdk
jasdhsjlakfhfsjlhaf of yaa yıqıldım
evet bole dusunenlerı gorunce cok mutlu ola bılırsın ama ya sonrasında da cok uzulceksın :D
Niye üzüliyim ya sanki onunla evlenicem sevgili bile olamam ki :D Yani isterim tabi ama imkansız
uymazsınız ki birbirinize.. hoslanabilirsin elbette ama cok basit kalır
bugün normal gibi görünsede 3-5 sene sonra çıtırdılar ve huzursuzluklar başlar. Tavsiyeetmem
Hayranlıkla sevgiyi karıştırmamak lazım. Davul bile dengi dengine
Olumlu bisey soylememi mi bekliyosun? Bence vazgeç bu sevdadan. Sen üzülürsün
evlatlık edinirmiymiş bir sor sen yinede ne demişler çıkmadık candan umut kesilmez.
Bende 40 yaşında biriyle olmuştum amacına bağlı yani
Aşkın yaşı yok boşuna dememişler :D Ama hoş olmaz ya
platoniktir en fazla hiç aklım almıyor bu kadar yaş farkını bence fazla üzerine olma
cok anormal degil, olabilir yetrki adam evli olmasin
Normal canım aşk sevgi değer verme olduktan sonra gerisi boş canım
Dimi ya çok doğru işte
Hoslanabılırsın hatta ailen müsaade verıyosa evlendbılırsın de. Ama ilerde yasıcagın sorunları dusun. Oyle karar ver.
bugün abartısız 2 tane daha soru gördüm böyle kız 19 adam 30 yaşındaydı birinde diğerinde de kız 18 adam 32 mi ne.
bence çok
seninkisi hoşlantı sevgi değil sadece onun bir özelliğinden dolayı ona duyduğun hayranlık
Öyledir umarım ya baya bir hoşlantı ama
hayranlık o daha çok gençsin anlıyorum hatta şu an aşık olduğunu düşünüyor olabilirsin
Evet düşünüyorum ama geçici bir aşk olduğununda farkındayım
en azından geçici olduğunu anlaman iyi peki karşındaki nasıl bakıyor sana