2 buçuk yıllık ilişkim bitti canım yanıyor, bu süreci nasıl kolay atlatırım tavsiyeniz nedir?

Her şeyin ilkini birlikte yaşadığım insandı hiç kolay değil birlikte bir sürü anı biriktirdik. İnsan beraber eğlenebildiği, gülebildiği, kafasının her konuda uyduğu insanı nasıl unutur? Ölüm gibi geliyor bana unutmak. Önümde çok uzun bir yol var sanırım unutmak için. Canım çok yanıyor. Bu acı geçer mi diyolar ya, sahiden geçiyor mu?

2 buçuk yıllık ilişkim bitti canım yanıyor, bu süreci nasıl kolay atlatırım tavsiyeniz nedir?
Cevapla