4 yıllık ilişkim bitti bu süreç en kolay nasıl aşılır?

Sadece travmalarla dolu 4 yıldı. Şimdi de KPSS çalışıyorum ve odaklanmakta zorlanıyorum, arada ağlama krizleri tutuyor, hiç arkadaşım da kalmadı
Güncellemeler
2 ay
Üzüntümun sebebi kendim, kendime üzülüyorum ayrılmaya çalışan hep bendim sonunda kurtuldum ancak bu sefer aglamalarim başladı
4 yıllık ilişkim bitti bu süreç en kolay nasıl aşılır?
Cevapla