Beğendiğim gelinliği ailem karşılarsa sorun olur mu ki?

Arkadaşlar, hani pahalı gelinlik felan isteyen kızlara gıcık oluyorum erkek tarafı madur ise ama benimde beğendiğim gelinlik 2000€:))

Ama abiye beğendim 200€

bu masrafı ailem karşılarsa sorun olur mu?

Beğendiğim gelinliği ailem karşılarsa sorun olur mu ki?
Cevapla