Arkadaşlar, hani pahalı gelinlik felan isteyen kızlara gıcık oluyorum erkek tarafı madur ise ama benimde beğendiğim gelinlik 2000€:))
Ama abiye beğendim 200€
bu masrafı ailem karşılarsa sorun olur mu?
Arkadaşlar, hani pahalı gelinlik felan isteyen kızlara gıcık oluyorum erkek tarafı madur ise ama benimde beğendiğim gelinlik 2000€:))
Ama abiye beğendim 200€
bu masrafı ailem karşılarsa sorun olur mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence sorun olmaz anlayışla karşılarlar
Yurt dışında yaşayan biri için gayet uygun bana göre. Türkiye de alınmaz ama
Yine pahalı kendi arabam 2000€ du
Aslında hayır dila diyorum ama hepsi 2000€ çivarı
Ben normalde pinti birisiyim :)
Yok ya ben almıştım önceden ucuzken dersin bişey olmaz heralde