Eşimle aramızda 10 yaş var hiçbir şekilde anlaşamıyoruz ne yapacağım?

2 yıllık evliyiz aramızda 10 yaş fark var ben bir şey söylesem hemen senin daha yaşın kaçki vs muhabbetleri yapıyor kendisi zaten çocuk adam ailelerimiz bi tek onunla ilgilenecek bir tek onun sorunları var evlendiğimizde ve öncesinde hep melonkolik bir adamdı ben de çok olgun biri değildim yani tabi trip atıyordum kırılıyordum küsüyordum hala aynıyım. O mutlu olsun diye uğraştım hep. Çok ama çok sevdim. Beni hiçbir zaman kaybetmekten korkmadı çünkü onu hep ben çok sevdim. Yani evlenirken hiç zorlanmadı hemen istedi evlendik. Psikolojik olarak hep bunalımda ben de bunalımdayım çocuk var onunla ilgileniyorum evlilikte karşımda bir adam göremiyorum tartışsak asla beni üzmekten korkmuyor. Değerli olamıyorum ya da ben ona göre olgun değilim aslında kendisinde çocuksu bir adam küsünce günlerce konuşmuyor ailelerimiz bile bıktı bizim evliliğimizden ne yapacağım ben?

Eşimle aramızda 10 yaş var hiçbir şekilde anlaşamıyoruz ne yapacağım?
Cevapla