Hic bi sevgilimle iliskim uzun surmuyor cunku baskasina asigim kafam karisik helpp?

Biliyorum bu cok bencilce bir dusunce fakat sevdigim biri var buna A kisisi diyelim A kisisi eski sevgililerimden iyi degildi yeni yaptigim sevgililerden kotu de degildu ama onda beni surekli mutlu eden leb demeden leblebiyi anlayacak bi dostlugumuz vardi ama ben ona askimi itiraf edince aramiz bozuldu çocuk istemediginden degilde yanlis zaman yanlış mekan diyelim benden ayrıldıktan sonra 4 sevgilim daha oldu ama hepsiyle iliskim max 3,4 ay suruyo ve her ayrilik dusuncesiyle onunla tekrar birlikte olma istegi beni doldurduruyo simdi demez misiniz neden yazmiyosun bul çocuğu diye ama yapamiyorum cunku aramiz tuhaf olmasin diye defalarca kez arkadas ortamindan kactim en son konuşmamizda da ben benimle olan dalga gecme samimiyetini beni burada istemiyor olarak anladigim icin yine kactim ama bu sefer uzun kaçtım 1.5 yildir kimseyle konuşmadım iste bu yuzden dostlar caresizim sizce ne yapmali

Hic bi sevgilimle iliskim uzun surmuyor cunku baskasina asigim kafam karisik helpp?
Cevapla