Sevgilim ve ailesi istemeye gelecekler ailem çok katı, nasıl anlatacağım?

Yaşım 22. Sevgilimi ailem biliyor yaklaşık bir iki ay önce öğrendiler. Bir yakınımız bizi görüp babama söylemiş. Bende babama açıkladım. Kızdı bir iki bağırdı niye bana söylemiyorsun falan dedi. Sevgilim madem ikimizinde aileleri biliyor o zaman istemeye gelelim en azından yüzük takalım diyor. Yüzük takınca rahat ederiz rahat rahat görüşürüz diyor. 1 sene sonrada evlilik için izin isteriz diyor. Benimde aklıma yatıyor. Fakat daha okulum bitmedi son yılım. Ailem biraz katı önce okulumu bitirip işe girmemi isterler. Ama biz sevgilimle en azından yüzük takıp adını koymak istiyoruz. 1 yıl içinde de okulumu bitiririm vs vs. Fakat ailem çok katı sevgilimi öğrendiklerinde bile haftalarca benimle konuşmadılar karşı çıkmadılar ama tepkileri çok sertti. İstemeye geleceklerini nasıl açıklayabilirim. Aynı durumu yaşayan varsa neler yaşadığını neler yapmam gerektiğini bana anlatabilir mi? Yol yordam gösterirseniz çok sevinirim

Sevgilim ve ailesi istemeye gelecekler ailem çok katı, nasıl anlatacağım?
Cevapla