AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
328Cevap
Ben böyle bir sorun yaşadım şahsen, hedefi bertaraf etmiştim kız yanımdayken emanetsiz gezmem.
Birinci derecede ölüm nedenidir affedilemez gülüp geçilemez.
kesin bir sey yaparim da su an kestiremiyorum. ilk yapacagim sakin bir sekilde sevgilimi uzaklastrmak olur ama. 4 kisiyi de indiremem tabi ama 1 tanesinde ciddi hasar birakirim gibi geliyor
Duymamazlıktan gelirim çünkü kız yanımda baktım devam ediyorlar kıza derim sen git dayak yesem bile saldırırım he zaten sonra onların icabına ayrı bakarım o da ayrı bir mevzu olur
önce sevgilime ambulansı aramasını söylerim sonrada gider onlara hayatlarının kavgasını yaşatırım. tabiiki temennimiz böyle şeylerin hiç olmaması yönünde :))
serseride olsa zibidi de olsa bir erkeğin yanındaki bayana laf atmazlar, varsayalım öyle bişe oldu.. duymazdan gelir kızı evine bırakır zırhı alır geri giderim allah ya onlara verir ya bana
Duymamazlıktan gelirse ben ona dalarım, normal olan laf atanlara dalması
Senin onlardan korumak için gerekirse sırtıma alır kaçarım ordan varsın @lüllüoğlu bana adam demesin
Bir şey demem ve hızlıca yürürüm. Kâale almaya değmez.
Bel ki cinayet çıkmaz da, yine ona yakın bir şey olur herhalde.
yanımda sövsün bakıs atsın ama kavga cıkmasın dayanamam
Kızı evine bırakıp kim var kim yok toplarım başlarına , malum 5-e 1 :)
Şöyle diyeyim biri kız arkadaşıma laf atarsa beni ya hastaneye goturuler ya da nezarethaneye :)
Sevgilimi öyle yaratıklara bulaştırmam uzaklaştırırım bir şekilde ordan.
Taksimde benim başıma geldi. Yılbaşında laf atmaktanda öte elle tacizde bulundular ama benim ki oralı olmadı korktu :D:D
Eskiden olsa kavga kaçınılmazdı şimdi tek bir amacım var ve benimle aynı amaca sahip hatunla beraber olmaktayım. Bu yüzden sallamam.
Kesin kavga ederim şu ana kadar g. tü kalkanlardan geri adım attığımı hatırlamam fark etmez 3-5 kişi olması
Erkek olsam söz falan söylemem, direk dalarım. :-D Kız olarak boşver bulaşma derim ama bu durumda beni dinlememesini isterim.
Ona var ya bir kafa atarım 3 ay burnundan nefes alamaz. :D
Gücüm yetmezse taşı kafasıne geçirir kaçarız. DASsaDa
Direkt dalardım. İsterse 10 kişi olsun. Eğer kız arkadaşım buna sebep olduysa sorgulardım önce akllıca davranırdım.
Tepki vermem 10m yürürüm hatuna burada bekle sakın hareket etme derim bir öpücük kondururum sonra bilindik şeyler işte...
onu bilmem de ex sevgilim. kızın biri beni yer gibi baktı diye kızı laflarıyla dövmüştü onu hiç unutmam. bende herhalde fiilen yapardım :D
dalmam. sözlü şekilde uyarır itin götüne sokarım. çıkarmam orda bırakırım. ben de inanmadım yazdığıma. dalarım.
bu yüzden çok kavga çıkardım 2 defa mahkemelik oldum.. sıkıntı yok.. yanında sevgili ya da arkadaşıda olabilir ya da kız yalnızda olabilir laf atma zihniyeti olduğu sürece onları döven birileride mutlaka olacaktır..
Şimdi kalaabalıklarsa vursak katıyla dayak yeriz karizma daha çok çizilir. Ondan duymamazlıktan gelinmeli. Kız seviyosa zaten kavga etmeni iztemez.
Duymamazliktan gelirim.
Ama uzatirlarsa gerekirse kavgada ederim.
Öyle bir kaç soytari takimini ciddiye almam.
bilmiyorum g*t ister hiç yaşamadım yaşamakta istemem başka kızlara laf atıldığını gördügüm zaman bile tepkim çok ağır oluyorsa yanımdaki kıza düşünemiyorum
Orda duymamazlıktan gelirim. Fiili bir hareket olursa hiç düşünmem silahımı da çekerim. Ev yakınsa evine bırakırım, değilse şayet en yakın yerden taksiye bindiririm ondan sonrada ortalık karışır işte.
Şu eli görüyon mu sen 😊😉
https://hizliresim.com/ynqJJn
içimizdeki Hayvanı uyandırma ne kadar Meraklısın arkadaşım
Dayak atsam kaba. taş fırın. Kıro
Dayak atmasam layt erkek. Ana kuzusu
Tercih tabi şiddette basvururum
Attığı lafa bağlı kesin olarak dayak yiyeceksem ve laf yutulacak cinsten olursa yutarım ama yutulmayacak kadar ağır ise dayak yesem de dalarım 2 tanaesini indirsem yeter.
Yanında değer verdiğin gözünün nuru varsa bazen kendini tanıyamazsın yanındakine zarar vereceğini düşündüğün için hırçın olabiliyorsun susup gitmek gurur meselesi gidin sokakta kedi yavrularına korkutun bağırın bakalım annesi babası izliyorum ;)
Bu Devirde Beli Boş Gezmeyecen Bro. :D :D
Gerekirse Çekerim Aleti S*krm Adaleti Hesabı :D :D
Pardon Çekerim Emaneti Olacaktı
vayttt be herkes paşa mafya delikanlı koçlar be yürüyün
Laf atanlara bağlı. Kavka edip akıllancaksalar kavka ederim , yok akıllanmayacaklarsa dayak yerim
adam dövmek hatta öldürmek kolay olanı.. konuşmak kadar zor bir iş dünyada..
Tepkisini gostermezse yanimdaki adam adam değildir.
Sonra adami bicaklasinlar görürsün azami. bacim üzgünüm ama adamlik kavgayla olunacaksa her Piç adamdir
Alakası yok. Bence
şimdi bu soru 2 şıklı bir soru
a) altı üstü sopa yersin ama sevgilinin gözünde küçülmezsin sevgilim kenarda beklesin hiç bişeye karışmasın
b) tek olsam kaçarım salakda değilim tekken sopa yiyeyim :)
Duymamazliktan gelsin kavga gurultuden hic hoslanmam.
Kulaklık tak :-))
Ve gözlerini kapa..:-))
belki dayak yerim ama laf söyletmem ve birini kesinlikle indiririm
İt sürüsü gibiyse kavgaya girmek kıza zarar verebilir. Uzaklaşırım.
Ama kız güvenli bir yerdeyse alırım sopayı elime :)
hemen o anda hatunumu bir taksiye bindirir yollarım ondan sonra Allah ya onlara verir ya da bana verir
Yanımdaki kızın namusu benden sorulur her kim olursa olsun dayak yiyeceğimi bilsem bile kavga ederim.
Divebilme cesareti varsa dover yoksa duymamizliktan gekir bu yuzden kaski erkeklerle cikmak gerek kizlar :D
Benim yanımdakine laf atmaya cesaret edecek adam yok bu dünyada, olurda öyle bir ahmaklık yapan olursa dersini alır
sessiz kalırsa istemedende olsa korktuğunu düşünürdüm ama bilmiyorum ya kavga etsin demekte istemiyorum sevgilime bişey olsun istemem kıyamam ona
Sevgilimi en yakın yerden taksiye bindiririm eve gönderirim, sonra arkadaşımı ararım ve o gençlerin yanına giderim..
Bunu yapanlar var mı l*n şerefsizlik bu resmen kaba kuvvet urda işi çözer gereken neyse o yapılmalı. Türküz l*n biz :D hayırdır
aynı durum basıma geldı sevgilimin yanında laf attılar 5 kişi bunlardan 3 kişi sarhoştu sevgilim tutttu götürdü beni sonra arkadasıyla gittti :D
Hissettiğim an kim attıysa linç ederim sanrm. Eğer yakınımdaysa lafı atan çocuk dha lafı bitmeden gömerim olduğu yere
bir tepki versin ama kavgayada girmesini istemem sahsen baktık olay büyüyo boşvermek en iyisi çünkü o lafı atan adam zaten sorunlu ne yapsan anlamaz :)
sevgilimi güvenli bir yere koyar allah ne verdiyse elimden geleni ardıma komam... İnsan sevdikleri değer verdikleri için yaşar vericek bir canım var oda seviyosam sonra gelir
Dayak yiyeceğimi bilsem bile girerim bıçaklanacağımı bilsem bile girerim namus sonuçta bu.
Laf atan belasini ariyor olmali. Bulasmadan oradsn uzaklssmalii
5 e kadar yolu var indirdim indirmeye de devam ederim..
6 dan sonra dayagımı yer otururum :)
4-5 serseriye erkeklik taslayın karşılık verelim sonra g. ö. t. e pıçağı yiyelim öyle mi
Erkek için zor bir durum haci ali ruh halime bağlı o andaki
Erkek koruyucu olmalı duymamazlıktan gelmesi çok Onur kırıcı :/
bir sevgilime bakarım bir laf atan ekibe bakarım. Kararımı o zaman vermek isterim :)
efendice Söylerim Kalkıp Hesab Sorarım
Argoca. Şereflerine G*tlerinen akıtasıyakadar Döverim.
Hmm şöyle diyeyim anaların doğduklarına pişman ederim