AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
328Cevap
Kıskasın isterim, hatta ağızlarını burunlarını kırsın, sonucta kıskanıyosa seviyodur.
benim yanımdaki kıza laf atanın aklından şüphe ederim
önce duymamazlıktan gelirim kızı gönderirim sonra muştayla ağızlarını qötleriyle yer değiştiririm
Valla kızı az ileri bırakır geri dönerdim.
Allah ne verdiyse..
Dayak yiyeceğimi bilsem bile karşılık veririm. Ama inşallah karşılaşmam böyle iğrenç bir durumla.
Bu dediğin durumlardan ötürü kelebeksiz dolaşmam işime çok yaradığı zamanlar olmuştur.
Ona gerek yok ben dalarım :pp napacam ya ikisi senin ikisi benim derim :pp döveriz birlikte
cansın :)
bir Türk erkeği olarak 5inin birden üstlerine uçarım
Ne yalan söyliyim hoşuma gider
tabi ağzının burnunun kırılmasını istemem
Laf attıracak sevgiliyi yanımda gezdirmem ama hadi laf attılar lafla cevap veririm 4-5 kişilerse sevgilim kolundan tutar kaçarız :) bir nevi macera :)
Polise şikayet ederim :)).
Erkekligin yüzde 99 u kaçmaktır demişler :)
Ama yanımda silah olsa vururdum. Ama öldürmek amaçlı değil yaralama amaçlı :)
Baktım kalabalık kızında iyiliği için polis çağırırdım kalabalık değilse kızı zarar görmeyecek bir yere bırakır onların anasını...
insan 20 kişiye bile girebilirde
bu en iyi cevap @lüllüoğlu
senin gibi gerzek için kavga eden erkeğe yazik bence
Savunma sporuyla uğraşıyorum, kaşınmadıkları sürece dalmam şanslarını zorluyorsa ölümüne dalarım artık.
O an kavga etmem ama sevgilimi birakir birakmaz geriye donerim oyle kolay degil kolumuza taktigimiz kiza soylenen sozu hazmetmek
Mümkün mertebe olaysız uzaklaşmaya bakarım. 3-5 sersiye karşı kavga etmek boş mantıksız bir durum. Olay farklı yerlere giderse gereğini yaparım
Eğer 2-3 kişilerse direk dalarım daha fazlaysalar kızı yollar bir kaç dostumu arar öyle dalarım her halükarda o kanı yere akıtırım.
@FesatHatun önce laf atanı komaya sokmazsam şerefsizim sonra bakarım yanım dakıne eğer gıyımınde birşey varda laf attılarsa onunda icabına bakarım
Zaten kavgayı seven biriyim, girersem yanımdakiyle alakası yok , kavgayı sevdiğimden giriyorumdur hiç kaçırmam böyle şeyleri.
Adamlarsa gelip laf atarlar ben gidip de duymazlıktan gelemem o kadar rahat olamam gelip sevdiğime laf Atanın gotunden kan alırım.
yanımdakini direk kenara çekerim sonra gider o kamilin ağzını burnunu yere sererim kimse benim hatuna yan gözle bile bakamaz derim :) ama malaseff..
Siddeti hic bir zaman benimsemedim sonuc olarak bisey yapmam kiz arkadasimda bisey yapmami istemez sanirim kim sevgilisinin basi belaya girsin ister
Duruma bağlı , mekana da bağlı , gözüm keserse direk dalarım , kesmezse kızı götürürüm bir yere önce sonra bakarım icabına
sevgilim yok diyelim ki sevgilim oldu. Allah öyle bir durum yaşatmasın. eğer ki yaşadım öyle bir durumu. dalarım abi napacam bırak sevgili olmayı yanımdaki kadın hayat kadını olsa bile dalarım
Ben ve esim cecen bizde boyle laf oldu esim cantasindan ben belimden silahi cikarinca bir daha cok gulfuk emin olun
öncelikle sakin olur kız arkadaşımı bir şeklilde olayı görmesin diye uzaklaştırırım sonrası malüm o laf atanlar ölüm fermanlarını zaten imzalamış durumdalar gerisinin ne olacağı belli
3 kişiyse döverim , 4-5 kişiyse sevgilimi tehlikeye atmamak adına duymazdan gelirim.
3-5 kişiden kesin dayak yemektense sessiz kalıp giderim.
ona denilen bana denilmis olur anlarsa insanca anlamassa hayvanca ettigini bulur
İlk olarak sevgilimi biyere oturtur gözlerini bir güzel bağlarım sonra o yakışıklı çok güzel arkadaşlara döner en güzel fantezilerimi uygulamaya başlarım 🔞
Bıçak varsa sıkıntı yok. Artık ya ben ya onlar kim giderse şans işi bunlar.
Kaslı erkeği süs olsun diye istemiyoruz biz girsin girebildigi kadar işte allah ne verdiyse :)
Kas boş yürek gerek kavgada
Kas olunca haliyle yüreği de olur
cem yılmazın tabiriyle Kas şart :))
Aynen :))
ortalık karışır. sevgilisine laf atıp ses çıkarmayan erkek erkek değildir zaten
Ikimizde onlara saldiririz yapilacak yok etkiye tepki meselesi :)))))
Allah kafayi yaratmış , bizede dönüp kafayı atmak ve yaradana sığınarak saldırmak düşer :D
Bizim ulkemizdeki travestiler bile bu olayda kavga eder , ulkemizin delikanlalarini sen hesap et :D
Göğsün açıkta kalmış üşüteceksin demek isterdim ama fesat hatunsun sen. Yanlış anlarsın şimdi.
iyi cevap:)
Teşekkürler ;)
yanımdaki kıza şimdiye kadar laf atma cesaretinde bulunan olmadı..
Eşime laf atmıştı adamın biri, galiba çenesi kırılmış, şu an mahkemeliğiz.
direk kavga ederim elimden ne gelirse dayak yersekte hatunum için yemiş oluruz
Derin derin nefes aldiktan sonra gavura dalarmis gibi dalardim.
allah yardımcısı olsun derim yakınlarınada bir helva kavurmalarını tavsiye eder laf atanın kafasını gövdesinden ayırırım
3 5 kişi farketmez türk erkeği affetmez yani şahsen ben her türlü dalarun. Bıçağa bıçakla yumruğa yumrukla karşılık verrm ;)
Ben dalarım mahallede az dayak yeyip dayak atmadık. Yanımdaki hatunuma laf söyletiyorsam s*keyim karakterimi. Gelmişini geçmişini * adamın.
laf atanlara yaptıklarının onur kırıcı oldugunu soylerım
fesat bu soru pek senın kategoriye uymamıs :)) sasırdım bı an:P
yere surterdım kafasını el kol yaparsa bana karsı tekvandocu oldugum ıcın kırardın kolu elını :)
valla dayak yiyecğimi bilsem de taş sopa etrafta ne varsa alır laf atanlara çullanırım
Ordan hizla uzaklasmanin yoluna bakardm. Tek basima olsam onlara olumune girerdm
ananı sıkerım senın orospucocugu der kafayı çakar bayıltırım okadar yani :D
belimdeki silahın yapamayacağı birşey yok.. zaten cezası da ayaklarına sıkarım ibnelerin
Benim basima böyle birşey gelmişti çocuk hastanelik oldu :)
Direk kafa göz dalsın mümkünse bende ona yardım ederim elimden geldiğince dişe diş kana kana :D
helall :)
ayıkken yakalarım grafik hafızası iyi olan birisi olarak tipleri unutmam :D
Valla @FesatHatun için dışın fesat illaki birini dovdurteceksin bize :)
Sevgilimi önde yürütürüm hatta götü yiyen laf atsın
Aldırmam yalnız bir süre sonra eşit şekilde gelip bacaklarını eline veririm.
3 kisi cikti gecen sene hasat oldular hem kas hem kara kusak var :) dahada olmadi
Duymamazliktan gelirsem kendime yediremem bu durumu. Kaldirimla kafasini bir butun yaparim.
Ya dayak atarim ya da dayak yiyerim. Ikisinden biri:))