AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
328Cevap
Kız arkadaşımı yanımdan uzaklaştırmadan asla bir şey yapmam. O an ne olursa, taksi, dolmuş, minibüs. Gönderdikten sonra da bu işin asla dönüşü olmaz. Bu zamana kadar yeltenen olmadı. Bu saatten sonra da olursa böylesi olur.
Oncelikle yanimdaki bayan sevgilim ya da degil onun hareketleri onemli ya da giyim tarzi..
normla hareketli vr giyimide normalken laf atiolarsa kizi ordan biraz uzaklastirir sen git derim doner cocuklara atsrimj yapar dayagimi yerim
Doğruyu söylemek lazım ben olsam hiç bişey demeden direk bıcaklarım onu. sonra derim hayırdır birader? belkide son lafı olur. yani yanında sewdğm dedğin kişiye bunu yapmaları affedlcek bişey değm bmn gozumde.
dayak yiyeceğini bilse bile bir karşılık versin isterim elbette
Bravo
kanka ben öldürmem ya kıyamam gereçekten niye öldüreyim olum o durumda dayak mı yicez eyvallah yiyerim he işte sonrası elbet o gün içinde tehnada denk gelecek işte o zaman dinlenir dinlenir döverim len onu he gurup mu istiyor onuda yaparız kanka her türlü facasını bozarız dinlenir dinlenir döverim len kırmadık kemik bırakmam üzerinde
O an için sevgilimi tek bırakmamak için duymazdan gelirim onu yolladıktan sonra yapılması gerekeni yaparım
Bunu defalarca yaşadık, ve sevgilim (2gün önce ayrıldık) her seferinde herkesi karşısına aldı. biz ikimizken 2kişinin bıçak çektiği bile oldu
Nasıl bir zilliysen artık :D
Zillilik değil bu hem soruyı sorupta hemde cevapladiğinda saygısız olman cidden komik, itici. Ona görede dışarı ya görede dikkat çekici ve güzel oldugumu soylyorlar😊
duymamazlıktan gelir ve plakayıda alırım ;) kızı camiye yollarım yolladıktan sonra onları tekrar bulur mezara yollarım
Dayak yiyeceğimi bilsem bile kavga ederim zaten o yaralarıma buz koyup pansuman yaparken yakınlaşırız oyşh canım <3
Ben gecen 2 kisiye denk geldim nerden çıktıklarını unuttular şahsen ama kiz arkadaşım beni ayırmak icin elinden geleni yaptı boyle ki lazim bize sevgilisini düşünen yani
senin sevgilindemi var
Hayırda ne alaka?
3 5 serseriyse yanınındaki adamın yapacagı en iyi şey kaçmaktırr yasadım böyle bir seyy sevdigim adam yanımdan kaçtı gitti kankasıyla ben kaldım :D:D
Erkekmiydi o eminmisin
top gibiydi
Kız olarak yanıtlarsam yanımdaki insanın buna sebeb olduğunu sezersem tuvalete diye kalklarım küçük bir not gönderirim Hoşçakal
gidip hepsinin apzını burnunu dağıtsın isterim tabi ama dayak yicekse hiç bulaşmasın pısırık tipleri sevmem :D
Sevgilimi o anda en az üzecek ne varsa onu yaparım gururun önemi yok, zaten laf atmakla gururunu ayaklar altına alanlar onlar
Silahımı çekip havaya iki el ateş edince tekrar aynı lafı demelerini isterim ama büyük ihtimalle çoktan kaçmış olurlar, öyle oluyorlar yani...
O adama diyeceklerim
-(Ben) Kardeş bu boru anahtarı
+(O) Banane l*n
-Hayır bilincin açıldığında doktorlar seni neyle dövdüler diye soracaklar onun için söylüyorum.
Avrat ne kadar da bulaşma derse desin o an sanırım gözüm döner artık ne yapacağımı kestiremem hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım genelde bir kere baktığım erkek bir daha dönüp bakmadı
Erkeklerin ne kadar kalitesizi, iki yüzlüsü de olsa, genelde bir erkeğin yanında ki kıza laf atmazlar.
Başa çıkamayacak gibiysem kızı evine bırakır sonra gelir defterlerini dürerim. Kazanma şansım varsa affetmem dalarım.
Benim büyüdüğüm yerde 3-4 erkek (yanında kız olsun olmasın) bir şekilde size sataşırsa , kaçmak gerekirdi. Delikanlı gibi kavga eden mi kaldı ki bizde delikanlı olalım. Biraz zora geldiler mi bıçağı çekip saplıyorlar.
Vatan namustur. O halde hattı mudafa yoktur sathı mudafa vardır hesabı. Oleceğimi bilsem en azından birini kendimle obur tarafa gotururum. Herkes mantık diyorda sonra o kızla en ufak bir tartışmanızda demezz mi sende erkek misin dite
Az kişiyseler kimseye gerek yok kendi hesabımı kendim görürüm. Fazlaysalar yardım eder herhalde mübarek.
kısaca cevap vermek gerekirse yanındaki erkeğe bağlı yani bir çok kişi kırarım dökerimm falan filan dicektir ama asıl olan o değil yanında ki erkeğin karakterine göre bileğine göre değişir bu sarunun cevabıı
vallla racona ters şimdi sevgilisi olan bir kıza laf atmak hadi diyelim oldu o terslik yapacak bişey yok elde avuçta ne varsa verecen :) 10 vs 1 de olsa 1 vs 1 de olsa yapacak bişey yok başa gelen çekilir :) ya herro ya merro gardaş
gençler ayık olun akıllı olun der yürürüm baktım susmuyo allah ne verdiyse gider yaparım kafayı gözü dağatırım
Belki kalabalıklardır dayak yerim ama birer tane patlatirim agizlarina. Aksama kadarda dayak yesem değer buna.
3 5 değil 1000 kişi olsa orada ölene kadar kavga ederim duymamazlıktan gelip kederimden öleceğime kavga eder gururumla ölürüm
se gilim yanimda olduysa bir sey yapmam ama sevgilimi evine birakirim sonra oraya gider o laf atanin dilini koparrim ama bunda sevgilime hic bahsetmem
Hatunu taşımasını bilen sadece kendine baktırır ama laf attırmaz yani atmaya cesaret edemezler..
Tanıdığım bir semtte ise kızı evine bırakırım sonra arkadaşları çağırır onları tek tek bulur dövdürürüm. Eğer tek kişi ise karşımdaki direk dalarım yani.
eger boyle bır durum olursa 4-5 kısı degıl 20 kısı de olsa allah ne verdıyse dalarım ama dayak yerım ama geberırım mutlaka ıclerınden bır tanesınden hırsımı cıkarırım oda onlara yeter...
Direk Allah ne verdiyse dövenesemde dayağımı yerim. Maçoluk diyorlar buna ama bence alakası yok. Sevdiğini koruyamıyorsan ya da elinden geleni yapamıyorsan adamım diye gezmeyeceksin
Valla ilk hamlem önemli sağlam oturtursam birine diğerleri de bir duraklama olur tek tek indiririm diye düşünüyorum ama şu zaman kadar da yanım da ki kıza laf atan olmadı
yanımda hatun varken bir şey yapmazdım.
olur da gücümüz yetmezse o hanzolar kıza bir şey yapabilir.
kızı gönderir, ondn sonra yer miyiz yemez miyiz:)
hiç bir erkek bir erkeğin yanındaki kıza laf atmaz.
eğer atıyorlarsa kızın yanındaki erkek sümsüğün biridir. o laf aslında kıza değil erkeğe atılmıştır.
kim beni yanımda ailem, çocuğum veya sevgilim varken rencide etme cürretini gösterirse ağzına sıçarım onun.. dayak yesem bile tek tek bulur bana çattıklarına pişman ederim..
yapmadığım bişi değil aslında..
o an cnnet geçirip ana avrat söver saldirirm artik baktim baş edemiyourm yerde koca koca taşlar alip kafalarni ezerim baktim taş yok giderim bir dükkana bicak alir hepsini çüklerini keser ağzlarina veririm
Koruyamayacaksan sahiplenemeyeceksen kadınımda demeyeceksin kadınımı evine bırakırım gelirim o laf atanların yanına 10 kişi olsalarada girerim 5 yumruk yer 3 yumruk atarız hiç farketmez alırım ayağımın altına
hiç bir şey yapmam eğer kavga edersem çünkü bu sefer kız arkadaşım savunmasız bir hale düşer ki bunu istemem yanımda silah varsa indiririm tabi o ayrı dava
Erkeklik:Kadınlar ne kadar kimsenin beni savunmasına ihtiyacım yok desede böyle durumlarda kendine güvenen yanındakı sevdiğine sahip çıkabilecek bir yapıyı taşıyan bir insan (erkek) yanındaki bayana laf eden kişiye gerekeni yapar.
öleceğimi bilsem her gün o pişmanlığı çekeceğime bir gün o acıyı çeker elimden geleni ardıma koymam.
Laf Atanın ELini BeLine Döndürür, DönLendiĞi Yere Sokarım.
Serserilere kulak assaydım, bu ülkede yaşamaya karar vermezdim.
Kızlar erkeklerden daha psikopat harbiden.
Verdikleri cevaplara bir baktım da kesinlikle kadınlar olmasaydı tarih birçok savaşı hiç yazmamış olurdu.
Onun demesine gerek yok :) onlara ben yardırırım :D yanı sevgilime is bırakmam. kendim yapınca daha tatlı oluyo da :D
5 kişide olsa 10 kişide olsa dalarımm bir tane bile vursam yeter abii yanı dayak yemek önemli degil önemli olan NAMUSUNU korumaktır.
la adamlar seni dövdükten sonra kıza napcaklar az mantıklı ol olm :D
sonra o adamları bulup onların burnundan fitiil fitil getirmek çok mu zor bro?
3-5 kiişi çok ama biri bir şet dese dalar direk eminim ama dayanamam 5i birden saldırırsa ben de girerim kavgaya :DDD
yalnız fena tırstımm sitedeki erkekler silah milah diyor biri müebbet bile demiş ya :DDD
şimdi 3 5 kişiye karşı tek çıkışması sıkıntı olabilir ama eyvallah deyip yürürsede benim gözümde basketbol topu oluverir
Ben direkt öldürürüm hepsini... İstersem müebbet hapse çarptırılayım...
direk dalarım sıkıntı yok ısterse 10 kısı olsun sevdiğime laf yapacak daha anasından dogmadı dogduysa geri sokarım
doğduysa geri sokarım sevdim bunu :D +1
https://vocaroo.com/i/s17YuUWr3Fc8 ..^^
Adam gibi ilk bir uyarsın yok hala devam ediyorsa bir güzel işini görse fena olmaz. :)
sakin olmasını isterdim. sonuçta havlayan köpek ısırmaz
Hiç aldırmam geçen ilk taksiyi durdururum kız arkaşımı bindirir onu gönderirim. Ben de o serserilere binerim.
2 sene spor olarak yaptığım becerilerimi pratiğe geçerim. Ama önce kız arkadaşımı uzaklaştırırım ;)
sakin kalır kızı gönderir hepsine girişir dayak yiyip eve geri dönerdim :D
Adamsın :D
Harbi adamsın eic hakediyo bencee !!
Eic benim değil mi, vermicem banane vermicem :D
:D halkın sesini dinle turşusunumu kurcan :D :D
Daha erken eic için :D
eic alim edim puan kazanım gibi takıntım yoktur takılıyorum sadece D:
Şaka yapıyoruz biz de şurda zaten :)
tamam ya sinirlenme :D D: :P
Hasta etmeyin l*n beni :D
hahahahaha çıktı içindeki canavar sakin ollll :D
Tamam sakinim şimdi :D
söyle o içindeki canavara rahat dursun :D
Artık kapa çeneniii!
Ben demedim, canavar dedi :D
hahaha vericek cevap bulamadım istesen de konuşmam artık :D
Nolur konuş nolurrr :D
hayır konuşmicam lütfen beni yanlız bırak :D
Sen bilirsin. Hıh... Küstüm :D
lafı yiyen benim sen niye küstün :D
Sebepsiz küsebilme yeteneğim var :D
sizde de normal bir yetenek yokki zaten :D
:'(
neyse ya çok konuştun braz susda kendime gelim
Aynen ya adam sanıp konuşuyorum dimi
Ona bu yaptığının çok ayıp olduğunu söyleyip, kınarım :))
şahsen kavga etmesini isterim hatta elim biraz maşalı olduğu için yardımda ederim yani problem yok
çok film izlemiş beyin yoksunu insanlarla dolu bu site. hem pembelerde hem mavilerde çok böyle. ulan tek kurşunluk canınız var hatırlatırım... bunun erkekliği mi olur.
Yanımdaki kişiye laf atacakları şekilde giydirirsem eğer onu haketmişimdir ama öyle bir hataya düşmem Allah'ın izniyle. Yani yarı çıplak insanlarla bir berabnerlik yaşamam