Arkadaşlar yurt dışında tatildeydim 3-4 günlük. Dışarda birseyler içtim sonra cafeye girdim wc ye girmek için. Bu çocuk da bizde müşterimisiniz dedi bende az önce müşteriydik dedim gülümseyerek. Oda tatlı bir şekilde kısık sesle tarif etti. Wc ye girip çıkarken çocukla göz göze geldik baya flört gibi bakıştık cafe den çıkana kadar. Çocuk hem tatlı hem yakışıklı.. Mavi gözlü.. Bebek yüzlü.. daha göremem büyük ihtimal ama aklımda kaldı. Yanımdaki arkadaş da gözünü senden alamadı sen gidince bile peşinden baktı dedi. Sizce cafe yi arayıp da numarasını mi istesem? İnstada bulamadım :( arasam da çocuğu zor duruma sokmak istemem. Tezgahın arkasında çalışıyordu.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yurt dışında olduğu için unut onu
Mantıklı
Özür dilerimde biraz gerçekçi bir insanım. Bana da yaz tatillerinde olurdu. Kafaya çok takmazdım bir süre sonra unutuyorsun zaten.
:(
Normalde kaderini eline alan insan değilim sadece denemek istedim 😂 acaba verir mi diye numarayı içimde kalmazdı en azından ajsja
Arkandan bakmış zaten isteseydin verirdi. Cesaret edip istemekte zor ama ya bilemedim 😂
Sorun şurada ailem den biri vardı o yüzden çekindim açıkçası
Hmm o iş büyük sıkıntı ailen varken olmaz.
Sen nereye kiminle gittin 😂
Viyanadaydım.. Almanyada yaşıyorum.. Yani arama diyorsun öyle mi?
Yani aklında kalacağına ara istersen. Aradığında oradakiler yardımcı olur mu onu kestiremedim. Hem çocuğun telefonunu alsan konuşmaya başlasanız da yurt dışında olduğu için görüşmen zor.
Aynen öyle haklısın galiba bosverelim
Unutman biraz zaman alır sonra unutursun merak etme :)
:)
Ege o senmisin
Evet benim ne oldu 😂
Hiic
Unut dedim soruyu güncelliyorsun. Unutamadın herhalde 😂
Unutamaaaadim ahdhajahaha
Yarın cafeyi ara sen konu bitmiştir :)
Yok yapamam gururluyum ajdhja
Biz ona gurur demiyoruz çekingenlik diyoruz 😂
Absjajsjs yok yapmam ya zaten bidaha nerde görücem çocugun durumu iyi olsa cafe de çalışmaz belki üniversite de okuyordur
Durumu nereden maddiyata getirdin 😂 Neyse ne yaptın çocuğu unutabildin mi? 😂
Sen hatirlatmasaydin unutmuştum ahdhahs
Sustum tamam sanada iyilik yaranılmıyor. Dert ortağın olmaya çalışıyorum şurda 🤐
Ne dert ortağı ama 😂 teşekkür ederim ❤️
Canım dert ortağım özelden yazabilir misin bana :)
He almanyadan olduğumu duydun hemen dert ortağı olduk ajdjajdhss
Almanyada olunca ne fark ediyor. Türkiyede olsaydın dert ortağı olamaz mıydık 😂
Bilmem herkes almanya diye deliriyor ekonomik durum yüzünden
Benim ekonomik durumum iyi teşekkür ederim 😂
Nerelisin
Erzurumluyum doğma büyüme İstanbul
Neden sürekli foto değiştiriyorsun 😂
Hele dadaş hosmusan dolu musan boş musan ayakların yan basir yoksa sen sarhoşmusan
Digerini begenmedim bunu koymak istedim bundan sonra degistirmeden once sana sorarim merak etme 😂 Ozelden yazmani rica etmistim niye yazmadin 🤔
Herkes aynı şeyi diyor... Yazmama mi lazım 😂 o zaman herkese mesaj atıyım
Beni herkesle karıştırdın ya yazıklar olsun sana. Sen benim profilimi görebiliyorsun ama ben seninkini göremiyorum o yüzden istemiştim. Neyse Almancıyım diye geçiniyorsun da Türk kızlarından hiç bir farkın yok en azından bunu anlamış olduk 😂
Aşk olsun.. Böyle düşünmen yanlış.. Abazansın belki veya piskopatsın nerden bilebilirdim ki.. Basima geldi çünkü neyin ne olduğunu bilemiyorsun ayrıca ben türküm zaten.. almanya da yaşadığım için Alman olduğum anlamına gelmiyor 😎
Psikopat ya da abaza olsam engellersin biter gider. Sorun değil büyütmeyelim
Senin işin gücün yokmu burada takılıyorsun 😊
Biraz sıkıldım karışık mevzular bugün işe gitmedim. Sen çalışıyor musun
Çalışıyorum şu an moladayim
Ne iş yapıyorsun
Muhasebeci.. Sen niye işe gitmedin
Uzun mevzular buradan yazılacak gibi değil. Meyve yiyorum şu an birazdan işe gideceğim
Anladim
Olur tabi
olmaz bee