Askerdeyken benimle konuşması beni kullandığı anlamına mı gelir?

Yeni tanıştığım biri vardı ve sözlerine bakılırsa bana karşı ilgili ama tanışmamız onun askerliğini buldu. Her neyse şu an o askerde ve konuşuyoruz. Oraya gittiği an beni aradı hep arıyor. Sizce benimle can sıkıntısı için mi konuşuyordur, yoksa gerçekten etkilendiği, hoşlandığı için mi
Askerdeyken benimle konuşması beni kullandığı anlamına mı gelir?
Cevapla